Zhrnutie mesiaca jún 2025
Jún máme za sebou a s ním aj začiatok letnej sezóny. Prvý letný mesiac každoročne prináša zmenu nákupného správania – ľudia trávia viac času vonku, investujú do dovoleniek, výletov a zážitkov, a prirodzene tak odsúvajú online nákupy na vedľajšiu koľaj. Tento trend sa odráža aj v číslach – v júni každoročne pozorujeme celkový pokles konverzií.
Svoj potenciál však aj počas dovolenkovej sezóny ukázali segmenty Domácnosť a záhrada, Šport a Elektronika a svetlá. 🙂
Pozrite si tie najdôležitejšie aktuality v jednej minúte:
Výsledky mesiaca jún 2025
- Počet konverzií: 46 394
- Provízie publisherov: 209 113 €
- Celkový obrat e-shopov: 3 448 945 €
Pre zachovanie relevancie výsledkov neuvádzame do celkového počtu konverzií a do jednotlivých grafov výsledky kampane Árukereső.hu.
Zastúpenie segmentov v júni 2025
Top 6 segmentov

Ostatné segmenty

Porovnanie segmentov v mesiacoch máj vs. jún 2025
Podľa počtu konverzií
Top 6 segmentov

Ostatné segmenty

Každoročnému letnému poklesu konverzií sa zatiaľ úspešne bráni segment Domácnosť a záhrada, v ktorom počet konverzií medzimesačne narástol o 2%.
Najobľúbenejšími kampaňami v tomto segmente sú naďalej 4home.cz a 4home.sk, ako aj InternetovaZahrada.cz.
Najvýraznejší pokles v počte konverzií vidíme v segmente Šport (-32%). Dôvodom tohto poklesu je najmä ukončenie kampaní MyProtein.
Podľa priemernej hodnoty objednávky
Top 6 segmentov

Ostatné segmenty

Dobrou správou je, že priemerná hodnota objednávky v segmente Šport naďalej rastie. Po náraste v máji vidíme opäť medzimesačný nárast o 15 eur. Najobľúbenejšími kampaňami v tomto segmente sú Decathlon.sk a Exisport.com/sk.
Výrazný nárast priemernej hodnoty objednávky vidíme aj v segmente Financie a služby (+24 eur), s najobľúbenejšou kampaňou Portsystem.sk.
Naopak, výraznejší pokles vidíme v segmente Auto-moto (-19 eur).
Podľa priemernej výšky provízie
Top 6 segmentov

Ostatné segmenty

Priemerná výška provízie narástla najmä v segmente Elektronika a svetlá (+1,27 eur). Najviac ste si zarobili v kampaniach Klarstein.hu a Klarstein.sk.
Skokani júna
Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní mája s júnom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v máji aspoň 50 a viac konverzií.
- Dermacol.cz +239 %
- GymBeam.cz +230 %
- GymBeam.hu +157 %
- Allegro.sk +137 %
- Sonnentor.com/cs-cz +121 %
Najlepšie zárobky publisherov v júni 2025
Kampane s najvyššími zárobkami publisherov
- Arukereso.hu
- InternetovaZahrada.cz
- Klarstein.hu
- Helveti.cz
- MerkuryMarket.sk
- Zdravestravovani.cz
- Decathlon.sk
- Benulekaren.sk
- 4Home.sk
- Idea-nabytok.sk
Publisheri s najvyššími zárobkami
|
Typ |
Provízie |
|
Obsah |
19 204 € |
|
Ostatné |
11 638 € |
|
Ostatné |
8 651 € |
|
Obsah |
7 113 € |
|
Ostatné |
6 438 € |
|
Ostatné |
6 411 € |
|
Ostatné |
5 549 € |
|
Ostatné |
4 922 € |
|
Obsah |
4 077 € |
|
Ostatné |
3 927 € |
Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.
