Allegro.sk
Kampaň Allegro.sk
Provízie sú stanovené podľa kategórie produktu
Provízia podľa kategórií
Kategória | Provízia |
Elektronika | 0,83 % – 3,75 % |
Móda | 3,33 % – 3,75 % |
Dom a záhrada | 1,67 % – 4,17 % |
Supermarket | 2,08 % – 3,96 % |
Pre deti | 1,88 % – 4,17 % |
Krása | 3,33 % – 4,17 % |
Zdravie | 0,00 % – 7,08 % |
Kultúra a zábava | 1,88 % – 3,75 % |
Šport a turistika | 2,08 % – 4,17 % |
Auto-moto | 1,46 % – 3,75 % |
Firma a služby | 1,88 % – 4,17 % |
Allegro je najväčšou obchodnou platformou v Poľsku. Podiel e-commerce na maloobchodnom predaji v Poľsku rastie o 22,6 %. Viac ako 75 % ľudí ročne uvádza na prvom mieste Allegro, čo je vyše 14 miliónov zákazníkov.
- Povedomie o značke dosahuje 98 %.
- 90 % našich používateľov nakupuje na Allegro pravidelne.
- Pre 81 % používateľov internetu je Allegro prvou voľbou, keď si chcú niečo kúpiť online.
Na našich webových stránkach je každý deň:
- Priemerne predaných 900 000 položiek
- 500 000 dokončených transakcií
- 300 000 kupujúcich
Tvorenie odkazov na podstránky:
- Použite odkaz s názvom „Allegro.sk – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
- Do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
- Príklad:
- Allegro.sk (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=30a47e65
- Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=30a47e65&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu, kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=30a47e65&data2=https://allegro.cz/doporucujeme/moda
- Cieľovú URL adresu odporúčame pred vložením encodnúť
Provízia bude zaznamenaná do 24 hodín od kliknutia.
Prvky k dispozícii
Povolenia pre publisherov
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Priame PPC
- Google CSS
- Externé kupóny
Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.