Allegro.sk

Kampaň Allegro.sk

Provízie sú stanovené podľa kategórie produktu

Provízia podľa kategórií

Kategória Provízia
Elektronika 0,83 % – 3,75 %
Móda 3,33 % – 3,75 %
Dom a záhrada 1,67 % – 4,17 %
Supermarket 2,08 % – 3,96 %
Pre deti 1,88 % – 4,17 %
Krása 3,33 % – 4,17 %
Zdravie 0,00 % – 7,08 %
Kultúra a zábava 1,88 % – 3,75 %
Šport a turistika 2,08 % – 4,17 %
Auto-moto 1,46 % – 3,75 %
Firma a služby 1,88 % – 4,17 %

Allegro je najväčšou obchodnou platformou v Poľsku. Podiel e-commerce na maloobchodnom predaji v Poľsku rastie o 22,6 %. Viac ako 75 % ľudí ročne uvádza na prvom mieste Allegro, čo je vyše 14 miliónov zákazníkov.

  • Povedomie o značke dosahuje 98 %.
  • 90 % našich používateľov nakupuje na Allegro pravidelne.
  • Pre 81 % používateľov internetu je Allegro prvou voľbou, keď si chcú niečo kúpiť online.

Na našich webových stránkach je každý deň:

  • Priemerne predaných 900 000 položiek
  • 500 000 dokončených transakcií
  • 300 000 kupujúcich

Tvorenie odkazov na podstránky:

  • Použite odkaz s názvom „Allegro.sk – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • Do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
  • Príklad:
    • Allegro.sk (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=30a47e65
    • Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=30a47e65&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu, kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=30a47e65&data2=https://allegro.cz/doporucujeme/moda
    • Cieľovú URL adresu odporúčame pred vložením encodnúť
Provízia bude zaznamenaná do 24 hodín od kliknutia.

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?

Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani zakázaní. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté. Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?