Decathlon.sk

Kampaň Decathlon.sk

Provízie: 6% pre obsahových publisherov (do 29.10.2020 4% pre cashbackové portály a 3% pre kupónové weby) – V prípade propagovania produktov mimo produktov passion brands Decathlon, ktorých zoznam je uvedený na stránke, je provízia pre Partnerov určená vo výške 0%.

  • Cez affiliate program môžu byť propagované LEN produkty passion brands Decathlon, ktorých zoznam je uvedený na stránke https://www.decathlon.sk/nase-znacky.html (Ostatne produkty je zakázané propagovať)
  • Kampaň je určená len pre weby s doménou .sk

Misiou Decathlonu je sprístupňovať šport všetkým. S touto myšlienkou Decathlon navrhuje, vyrába, testuje a predáva športové potreby a oblečenie pre viac ako 55 športov, vrátane turistiky, behu, cyklistiky, vodných športov, lyžovania, futbalu, fitnessu, jazdectva, chôdze, jógy, poľovníctva a mnohých ďalších. Značky Decathlonu ponúkajú širokú škálu produktov pre začiatočníkov, pokročilých, profesionálov, či rekreačných športovcov, pre rodiny a jednotlivcov, ktorí obľubujú aktívny životný štýl. Decathlon ponúka kvalitné športové produkty za najnižšie ceny pre športovcov na akejkoľvek úrovni.

Výhody

Decathlon.sk hľadá partnerov, ktorí firme pomôžu v jej misii približovania športu ľuďom. Pre affiliate partnerov ponúka Decathlon nasledovné benefity:

  • Široký výber produktov na propagáciu
  • Výhody pre zákazníkov: 365 dní na výmenu alebo vrátenie, vyzdvihnutie eshopovej objednávky na predajni zdarma, servis a potlač vlastných produktov, testovacie zóny a showroomy
  • Osvedčená spoločnosť so serióznym prístupom k partnerom
  • Poskytnutie vlastných grafík a materiálov
  • Doprava zadarmo nad 79€ – neplatí pre bicykle a nadrozmerné produkty

Požiadavky

Decathlon.sk preferuje affiliate partnerov, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:

  • Kvalitný obsah o športe, aktívnom životnom štýle, zdraví alebo lokálnych aktivitách
  • Webstránky s .sk doménou alebo slovenské weby
  • Propagáciu vlastných značiek Decathlon passion brands – na iné značky nie je udelená provízia
  • Musia spĺňať pravidlá uvedené nižšie

    TOP 10 produktov – Podľa najväčšieho obratu:

    TOP 10 produktov – Podľa predaného počtu:

    Decathlon SK, s. r. o vyžaduje dodržiavanie nasledujúcich pravidiel pri propagácii svojich výrobkov alebo značky celkovo:

    • produkty ani značka Decathlon nesmie byť komunikovaná na sexuálne orientovaných, extrémistických, hanlivých alebo dezinformačných webových portáloch
    • nesmú byť propagované produkty, ktoré boli stiahnuté z predaja. Zoznam týchto produktov je uvedený na stránke https://www.decathlon.sk/informacia-o-produkte.html
    • propagovaný produkt musí byť jednoznačne označený názvom podľa názvu na webovej stránke
    • v textoch a na stránkach propagujúcich produkty a značku Decathlon nesmú byť používané vulgarizmy a hanlivé výrazy.

    Podmienky:

    • spoločnosť Decathlon SK, s. r. o. zakazuje propagáciu zbraní, nábojov, harpún a loveckých nožov
    • spoločnosť Decathlon SK, s. r. o. neponúka žiadne hromadné zľavové kupóny a vouchery. V prípade komunikácie takýchto nepravdivých obchodných praktík bude affiliate partner, ktorý sa dopustí takéhoto konania vylúčený z affiliate programu.
    • spoločnosť Decathlon Sk, s. r. o. vydáva vlastné letáky a bannery ku všetkým kampaniam. Tieto materiály budú k dispozícii pre všetkých affiliate partnerov na využitie v kampaniach. Decathlon SK, s. r. o. nepovoľuje na propagáciu grafické materiály (bannery, logá..) vytvorené affiliate partnermi, ktoré nebudú vopred schválené. V prípade, že bude odhalená takáto propagácia, publisher bude vylúčený z affiliate programu. Vlastné grafické materiály je potrebné zaslať na schválenie.

      Prvky k dispozícii

      • Bannery ?
      • XML feed
      • Kupóny
      • PR články
      • Extra spolupráce
      • E-mail šablóny
      • Influenceri
      • iFrame
      • Dognet Media ?


      Povolenia pre publisherov

      • Cash-back
      • Obsah
      • Kupónové weby
      • Emailing
      • Priame PPC
      • Google CSS
      • Externé kupóny
      Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.

      Inzerent si sám schvaľuje publisherov do kampane. Poprosím Vás, aby ste do poznámky v žiadosti o pridanie do kampane napísali čo najpresnejšie a najjasnejšie spôsob propagácie kampane.

      Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

       

      Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

      Akých inzerentov u nás nájdete?