
Zhrnutie mesiaca máj 2025
Máj nás prekvapil množstvom zamračených dní, na ktoré nie sme v tomto mesiaci zvyknutí. Ani chladnejšie počasie však nezabránilo trendu klesajúcich predajov, ktorý v sieti pred letom pozorujeme každý rok. Potešili nás segmenty Šport a Darčeky a papiernictvo. 🙂
Pozrite si tie najdôležitejšie aktuality v jednej minúte:
Od 1.7.2025 prechádzame naplno na novú administráciu 🚀
Prišiel čas rozlúčiť sa s pôvodnou Dognet administráciou a premiestniť sa do modernejšieho, príjemnejšieho a stabilnejšieho systému.
Začiatkom tohto roka sme predstavili nový systém Dognet 2.0 a vďaka spolupráci našich skvelých publisherov môžeme postupne pôvodnú administráciu uzavrieť. 🙂 Publisherov k 1.7.2025 čaká dôležitá zmena – pôvodný systém už nebude prístupný.
K tomu sa viažu aj nové podmienky vyplácania, o ktoré bude možné požiadať v prípade 90% konverzií z posledných dní prichádzajúcich z nových odkazov s reklamným kanálom.
👉 Viac informácií nájdete v článku.
Výsledky mesiaca máj 2025
- Počet konverzií: 48 631
- Provízie publisherov: 212 853 €
- Celkový obrat e-shopov: 3 606 642 €
Pre zachovanie relevancie výsledkov neuvádzame do celkového počtu konverzií a do jednotlivých grafov výsledky kampane Árukereső.hu.
Zastúpenie segmentov v máji 2025
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Porovnanie segmentov v mesiacoch apríl vs. máj 2025
Podľa počtu konverzií
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
V máji oslavujú nielen všetci zaľúbení, ale taktiež mamičky a darčeky sa nakupujú aj k júnovému Dňu detí. Nemožno sa preto čudovať, že najvyšší nárast konverzií pozorujeme v segmente Darčeky a papiernictvo, a to až o 28%. Publisherom sa darilo najviac v kampani Faxcopy.sk, ktorá ponúka široký výber personalizovaných darčekov.
Nárasty pozorujeme aj v segmentoch Financie a služby (+20 %) a Multishop (+18 %).
Naopak, výrazný pokles počtu konverzií vidíme v segmente Elektronika a svetlá (-40 %), a to najmä z dôvodu ukončenia dlhodobo obľúbenej kampane Planeo.sk.
Poklesy vidíme aj segmentoch Auto-moto (-29 %), ktorému v máji končí jedna z hlavných sezón, a taktiež Detský tovar a hry (-22 %) a Šport (-17 %).
Podľa priemernej hodnoty objednávky
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Priemerná hodnota objednávky narástla najmä v segmente Šport, a to až o 19 eur.
Publisheri si najviac zarobili v kampani Decathlon.sk, v ktorej pozorujeme medzimesačne o 78 % viac konverzií, a EXIsport.com/sk, v ktorej ide o medzimesačný nárast konverzií až o 237 %.
Priemerná hodnota objednávky narástla aj v segmentoch Detský tovar a hry (+9 eur) a Potraviny a nápoje (+8 eur).
Naopak, najvýraznejšie poklesla v už spomínaných segmentoch Elektronika a svetlá (-47 eur) a Auto-moto (-30 eur).
Podľa priemernej výšky provízie
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Skokani mája
Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní apríla s májom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v apríli aspoň 50 a viac konverzií.
- EXIsport.com/sk +237 %
- Aliexpress.com +207 %
- Sperky-eshop.sk +156 %
- Hevisleep.sk +110 %
- Jozanek.cz +84 %
Najlepšie zárobky publisherov v máji 2025
Kampane s najvyššími zárobkami publisherov
Publisheri s najvyššími zárobkami
Typ |
Provízie |
Obsah |
18 123 € |
Ostatné |
11 010 € |
Ostatné |
10 318 € |
Ostatné |
7 940 € |
Obsah |
5 886 € |
Ostatné |
5 816 € |
Obsah |
5 723 € |
Obsah |
4 514 € |
Ostatné |
4 263 € |
Ostatné |
3 913 € |
Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.
Nový český E-commerce Bridge časopis úplne zadarmo 🔥
Náš sesterský projekt E-commerce Bridge prichádza s horúcou novinkou. Po slovenskom časopise prichádza aj český tlačený časopis, pričom nejde len o preklad slovenskej verzie.
Nový časopis s exkluzívnymi informáciami a prieskumami zameranými priamo na český e-commerce je pre vás k dispozícii v digitálnej aj tlačenej verzii, a to úplne zadarmo.