Marcové novinky pre publisherov

Marcové novinky pre publisherov

Dnes Vám prinášame ďalšiu časť Noviniek pre publisherov. 

Novinky z Dognetu budú stále vychádzať vo forme článku, videa ale aj ako podcast.

Pokiaľ ste si zatiaľ nestihli všimnúť – vylepšili sme vyhľadávanie a kategorizáciu kampaní na webe. Po novom si už viete filtrovať podľa segmentu, aký vás zaujíma, podľa krajiny aj podľa povolení a prvkov k dispozícií.

Tento rok okrem toho intenzívne makáme na vylepšeniach po technickej stránke siete. O všetkom budete určite včas informovaní a veríme, že sa Vám vďaka tomu bude s našimi kampaňami pracovať ešte lepšie.

Pomaly prichádza jar, “lockdown” pokračuje, poďme sa teda spoločne pozrieť na to, aký to má všetko vplyv na affiliate.

Zastúpenie trhov vo februári 2021

Pomer jednotlivých trhov na celkovom počte konverzií v sieti Dognet sa oproti minulému mesiacu takmer vôbec nezmenil. Pomer slovenského a českého trhu je naďalej absolútne rovnaký. Malá zmena sa udiala pri rumunskom a maďarskom trhu, kde pomer maďarského trhu klesol z 5% na 4% a rumunského naopak stúpol z 1% na 2%.

 

 

Zastúpenie segmentov vo februári 2021

Výraznejšie zmeny nenastali ani v podiele jednotlivých segmentov na celkovom počte konverzií. Najväčší podiel má stále segment Bývanie a nábytok, nasledovaný kategóriou Ostatné a tesne za sebou Šport a Móda a krása.

Podiel športu, ktorý minulý mesiac zaznamenal oproti decembru výraznejší skok sa stále drží na rovnakých percentách podielu.

 

 

Zmeny v segmentoch február 2021 vs, január 2021

Aj na tomto grafe vidno, že zmeny počtov konverzií v segmentoch za február v porovnaní s januárom sú len veľmi malé, narozdiel od predchádzajúceho mesiaca, kedy bolo vidno výraznejšie zmeny kvôli porovnávaniu s vianočnou sezónou.

 

Priemerná výška nákupov a provízií v jednotlivých segmentoch

Priemerná hodnota objednávky vo väčšine segmentov znovu mierne vzrástla. Najväčší rozdiel bol v segmente financií, kde priemerná výška objednávky vzrástla až o 16€ a teda sa zvýšila aj priemerná provízia za jednu konverziu. 

Mierny pokles v hodnote objednávky aj priemernej provízií nastal iba v segmente elektroniky.

 

 

 

Skokani

Skokani, sú kampane, ktoré percentuálne najviac rástli pri porovnaní januára vs. decembra. Pre relevantnosť výsledkov sme brali do úvahy len kampane, ktoré mali už v januári aspoň 50 a viac konverzií.

  1. NanoSPACE.cz +267%
  2. Eyerim.cz +78%
  3. UzasneDarceky.sk +73%
  4. Shooos.sk + 56%
  5. Portsystem.sk +54%
  6. Olivie.cz +53%
  7. Tvrdeneskla.eu +46%
  8. Eyerim.sk +43%
  9. Suprovedarky.cz +43%
  10. OutletExpert.cz +42%
  11. GlashGirl.sk +39%
  12. Sinsay.com / sk +38%
  13. Svet-kupelne.sk +36%
  14. Darcekovy-raj.sk +36
  15. Inzep.cz +35%
  16. eFarby.sk +31%
  17. Kinekus.sk +31
  18. Astoreo.sk +30%
  19. Venira.cz +30%
  20. Moebelix.sk +27%


Najväčším skokanom je kampaň NanoSPACE.cz, ktorá mala vo februári oproti januáru až o 267% viac konverzií. Túto kampaň sa teraz jednoznačne oplatí propagovať. Covid opatrenia sa stále sprísňujú v Čechách aj na Slovensku a nanoSPACE ponúka respirátory, rúška, antivírusové šatky aj domáce testy. 


Zaujímavo si polepšili aj kampane Eyerim.cz a ÚžasnéDarčeky.sk.


Februárový skokani nemajú až taký výrazný rozdiel, ako tomu bolo v predchádzajúcich mesiacoch, no treba brať do úvahy aj to, že február je najkratším mesiacom roku.

 

Kampane s najväčšími zárobkami

  1. Decathlon.sk
  2. 4home.cz
  3. Moebelix.sk
  4. Baumax.cz
  5. Moebelix.cz
  6. 4home.sk
  7. Nanospace.cz
  8. MerkuryMarket.sk
  9. Nabbi.sk
  10. Andreashop.sk

 

Rebríčku najlepšie zarábajúcich kampaní za február jednoznačne kraľujú kampane zo segmentu Bývania a nábytku. Oproti minulému mesiacu sa len mierne zmenilo ich poradie. Najväčšou zmenou je vypadnutie Temponabytok.sk z top 10 a pribudnutie skokana Nanospace.cz.

 

Najlepšie zárobky publisherov za február 2021

Typ Počet predajov Provízie
Obsah 5 621 27 430,60€
Obsah 12 554 27 001,81€
Obsah 3 646 23 397,55€
Ostatné 7 652 20 306,22€
Obsah 4 008 16 252,92€
Ostatné 7 533 15 906,93€
Obsah 2 546 15 067,27€
Ostatné 2 730  10 320,81€
Ostatné 3 807 9 481,89€
Ostatné 3 744 9 248,70€
Ostatné 2 961 7 565,99€
Ostatné 2  298 7 068,70€
Obsah 2 298 7 068,70€
Obsah 1 036 6 467,85€
Obsah 581 4 648,47€

Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden casbhack / voucher portál. „Ostatné“ zahŕňa cachback, voucher aj CSS partnerov. 

 

Tip na marec

Pomaličky ale isto sa nám blíži jar. Príroda sa prebúdza a záhradkári sa vrhajú do záhradiek, bytový pestovatelia začínajú zveľaďovať balkóny a Vám sa naskytuje možnosť propagovať kampane práve s týmto sortimentom.

Tvorte zaujímavý obsah a nezabudnite im odporučiť, kde výhodne nakúpia všetko potrebné náčinie, vybavenie ale napríklad aj grily, záhradný nábytok, bazény a podobne. Záhradné centrá sú síce už minimálne u nás na Slovensku otvorené, stále vidno, že všetko čo sa dá, ľudia nakupujú online.

Komunikujte teda jasne túto možnosť bezpečného a jednoduchého online nákupu aj pri veciach, ktoré by si ľudia v bežnej dobe radšej nakúpili osobne v predajni.

S koncom zimy to ľudí začína prirodzene ťahať aj viac do prírody, samozrejme, v rámci okresu. Odporúčam teda nezabudnúť ani na športové, turistické alebo campingové vybavenie.

Záhradkárske potreby, vybavenie a záhradný nábytok

KAMPAŇ ODKAZ NA PRODUKTY PROVÍZIA DETAIL KAMPANE KONVERZNÝ POMER PRIEMERNÁ PROVÍZIA
2jakost.cz Produkty 7% Zobraziť 0,78% 12,02€
4home.sk Produkty až 8% Zobraziť 8,07% 1.99€
4home.cz Produkty až 8% Zobraziť 3,75% 2,31€
Alinda.sk Produkty až 12% Zobraziť 8,16% 4,06€
Andreashop.sk Produkty 1% Zobraziť 2,62% 1,63€
Astoreo.sk Produkty až 15% Zobraziť 1,19% 2,85€
Astoreo.cz Produkty až 15% Zobraziť 3,6% 4,26€
Baumax.cz Produkty 3,5% Zobraziť 2,15% 7,74€
Boel.sk Produkty až 4,5% Zobraziť 2,22% 4,43€
eFarby.sk Produkty až 13% Zobraziť 0,61% 3,90€
Electronic-star.sk Produkty až 5% Zobraziť 1,84% 6,02€
Electronic-star.cz Produkty až 5% Zobraziť 2,12% 2,12%
Eshopist.sk Produkty až 6% Zobraziť 2,58% 7,91€
Eshopist.cz Produkty až 6% Zobraziť 2,09% 5,00€
Farlesk.sk Produkty až 7% Zobraziť 5,44% 2,92€
Houseland.sk Produkty až 8% Zobraziť 1,91% 4,61€
Houseland.cz Produkty až 8% Zobraziť 3,57% 4,12€
i-Zahradnynabytok.sk Produkty až 4% Zobraziť 0,3% 23,13€
i-Zahradninabytek.cz Produkty až 4% Zobraziť 1,05% 20,02€
Kinekus.sk Produkty až 5% Zobraziť 1,91% 1,07€
Kitos.sk Produkty 8,5% Zobraziť 1,97% 1,70€
Kitos.cz Produkty 8,5% Zobraziť 6,87% 1,89€
Kokiskashop.sk Produkty 8% Zobraziť 1,32% 4,30€
Kokiskashop.cz Produkty 8% Zobraziť 2,47% 3,65€
Mall.sk Produkty až 5% Zobraziť 0,22% 0,19€
Marimex.sk Produkty 3% Zobraziť 2,12% 6,64€
Merkurymarket.sk Produkty 3,5% Zobraziť 3,08% 6,42€
Moebelix.sk Produkty až 7% Zobraziť 2,31% 4,61€
Moebelix.cz Produkty až 7% Zobraziť 4,9% 4,13€
Nabbi.sk Produkty až 6% Zobraziť 1,43% 6,69€
Slevnuj.sk Produkty až 15% Zobraziť 7,68% 1,31€
Slevnu.cz Produkty až 15% Zobraziť 6,17% 1,17€
Velkykosik.sk Produkty 10% Zobraziť 3,71% 2,88€

*Dáta v stĺpcoch „Konverzný pomer“ a „Priemerná provízia“ sú za obdobie 1.9.2020 – 28.02.2021

 

Športové, turistické a campingové vybavenie

KAMPAŇ ODKAZ NA PRODUKTY PROVÍZIA DETAIL KAMPANE KONVERZNÝ POMER PRIEMERNÁ PROVÍZIA
Decathlon.sk Produkty 6% Zobraziť 1,92% 2,43€
Gamisport.sk Produkty až 6% Zobraziť 0,96% 3,19€
Gamisport.cz Produkty až 6% Zobraziť 2,04% 3,53€
inSPORTline.sk Produkty až 5% Zobraziť 0,73% 8,52€
Najlacnejsisport.sk Produkty 7% Zobraziť 1,01% 5,08€
Nejlevnejsisport.cz Produkty až 5% Zobraziť 1,45% 2,66€
Nessisport.cz Produkty až 14% Zobraziť 3,59% 6,61€
Nike.com Produkty 3,5% Zobraziť
Sport365.cz Produkty až 6% Zobraziť 4,01% 2,29€
Sportby.sk Produkty až 8% Zobraziť 1,82% 8,00€
Sportby.cz Produkty až 8% Zobraziť 2,17% 4,30€

*Dáta v stĺpcoch „Konverzný pomer“ a „Priemerná provízia“ sú za obdobie 1.9.2020 – 28.02.2021

 

Know how tip

Pokiaľ ste tak ešte nespravili, nezabudnite sa pridať do našej facebookovej skupiny Affiliate podpora Dognet, kde dávame všetky zaujímavé informácie, nové kampane, ale aj akcie jednotlivých e-shopov a podobne. 

 

Tip na nástroj

GoFullPage – Full Page Screen Capture Vám uľahčí vytváranie screenshotov celej obrazovky a nie len jej časti, ako je to pri klasickom screenshote. Následne si viete celý screenshot napr. v Skicári upraviť, zmenšiť podľa Vašich požiadaviek.

Júlia Bačíková
Júlia Bačíková

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?