Gamisport.cz

Kampaň Gamisport.cz

Provízia: 6%, 4% pre cashbackové portály a kupónové weby

Sme internetový obchod so zameraním na športové a outdoorové produkty so širokou ponukou oblečenia, obuvi, turistického vybavenia a potrieb pre letné i zimné športy.

V našej ponuke nájdete produkty mnohých svetových značiek a na trhu sme už vyše 25 rokov. O kvalite našich produktov a služieb svedčia tisícky spokojných zákazníkov, nielen u nás v Česku, ale aj v celej Európe a teraz aj v Spojených štátoch.

Spoločnosť Gamisport bola založená v roku 1992 ako kamenný obchod so športovým vybavením. Postupom času bol predaj rozšírený o veľa ďalších značiek a predaj bol presunutý aj na trh online nákupov a vznikol e-shop Gamisport.cz. Po úspešných prvých rokoch internetových predajov začali mať o produkty záujem aj zákazníci zo zahraničia a tak prišla expanzia na zahraničné trhy, napríklad Slovensko a Nemecko. S rozširujúcou sa klientelou a ponúkaným sortimentom sme neskôr prenikli aj na trhy Rumunska, Maďarska, Slovinska a ďalších krajín Európy. Riadili sme našu stratégiu podľa dopytu zákazníkov a teraz sme predajcovia kvalitného tovaru značiek typu Salewa, Silvini, Asolo, Craft, Direct Alpine, Adidas, Mammut, La Sportiva, Husky a mnoho ďalších. V posledných rokoch sa náš predaj rozšíril na grily a grilovacie náčinie, ktoré tiež možno nájsť na našom webe.

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?


Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani zakázaní. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.


Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?