Zhrnutie mesiaca apríl 2024
Bláznivý apríl si tento rok obhájil svoju povesť – slnečné dni sa striedali s tými upršanými. Hoci nás nepotešil pekným počasím, potešil nás dobrými výsledkami. 😊 V apríli si publisheri na províziách medzimesačne zarobili o 9 % viac a medziročne až o 30,5 % viac.
Pozrite si tie najdôležitejšie aktuality v jednej minúte:
Výsledky mesiaca apríl 2024
- Počet konverzií: 73 263
- Provízie publisherov: 372 933 €
- Celkový obrat e-shopov: 5 521 022 €
Pre zachovanie relevancie výsledkov neuvádzame do celkového počtu konverzií a do jednotlivých grafov výsledky kampane Árukereső.hu.
Zastúpenie segmentov v apríli 2024
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Porovnanie segmentov v mesiacoch marec vs. apríl 2024
Podľa počtu konverzií
TOP 6 segmentov
Ostatné segmenty
Premenlivé počasie viedlo k nákupom oblečenia a doplnkov. Najviac sa darilo kampaniam zo segmentu Móda a doplnky, kde vidíme nárast o 15 %. O ten sa zaslúžil najmä výrazný nárast konverzií v kampaniach eyerim.ro a chorvátskej Sinsay.com. Medzi najvýkonnejšie kampane v tomto segmente naďalej patria aj eyerim.sk, eyerim.cz, eyerim.pl, DobrýTextil.cz a Blancheporte.cz.
Segment Multishop si zažil 43 % pokles v počte konverzií po ukončení kampane Mall.sk, ktorú však v sieti nahradila kampaň Allegro.sk.
Viac ako 10 % poklesy vidíme aj v segmentoch Erotika, Zdravie a krása, Detský tovar a hry a Financie a služby.
Podľa priemernej hodnoty objednávky
TOP 6 segmentov
Ostatné segmenty
Priemerná hodnota objednávky rástla takmer vo všetkých segmentoch. Najväčší nárast vidíme v segmente Detský tovar a hry o 15 eur, v segmente Auto-moto o 12 eur a Šport o 11 eur.
V rámci týchto segmentov si publisheri najlepšie zarobili v kampaniach Regiojatek.hu, Pneumatiky.cz, Autohotarek.cz, Decathlon.sk, EXISport.com/sk, Exisport.cz, Sportby.sk a Proteinaco.sk.
Naopak, o 16 eur poklesla priemerná hodnota objednávky v segmente Financie a služby a o 10 eur v segmente Elektronika a svetlá.
Podľa priemernej výšky provízie
TOP 6 segmentov
Ostatné segmenty
V segmente Hobby a cestovanie významne narástla priemerná výška provízie, a to až o 3,20 eur. V rámci tohto segmentu si publisheri najviac zarobili v kampaniach Shop.rukahore.sk, Voyo.cz a Voyo.sk.
O viac ako 1 euro priemerná výška provízie narástla aj v segmente Multishop a Detský tovar a hry.
Skokani apríla
Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní marca s aprílom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v marci aspoň 50 a viac konverzií.
- Allegro.sk +292 %
- Born2Be.com.ro +242 %
- ProVysavace.cz +194 %
- eyerim.ro +158 %
- Roy.sk +122 %
Rebríčku aprílových skokanov kraľuje kampaň Allegro.sk, ktorá nahradila ukončenú kampaň Mall.sk. Veríme, že bude rovnako obľúbená a prinesie publisherom také zárobky, aké im dlhodobo prinášal jej predchodca. 😊
Najlepšie zárobky publisherov v apríli 2024
Kampane s najvyššími zárobkami publisherov
- Shop.rukahore.sk
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Árukereső.hu
- Voyo.cz
- Planeo.sk
- eyerim.cz
- 4Home.cz
- Zdravestravovani.cz
- Wolt.com/cs/cze
V apríli priniesla publisherom najvyššie zárobky kampaň Shop.rukahore.sk, ktorá tento mesiac predbehla aj stálice tohto rebríčka. Mimoriadne sa v nej darí najmä CSS partnerom.
V rebríčku sa drží kampaň Voyo.cz, ktorá sa tu objavila minulý mesiac a opäť sa do neho vrátila aj kampaň Zdravestravovani.cz.
Publisheri s najvyššími zárobkami
Typ |
Provízie |
Ostatné |
44 632 € |
Ostatné |
21 127 € |
Obsah |
17 879 € |
Ostatné |
15 657 € |
Ostatné |
15 618 € |
Ostatné |
10 566 € |
Ostatné |
9 293 € |
Obsah |
8 833 € |
Ostatné |
8 815 € |
Ostatné |
7 844 € |
Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.
Kampane Sizeer: Jar je ten správny čas na nové tenisky!
V kampaniach Sizeer nájdete širokú ponuku značkového streetwear oblečenia, doplnkov a obuvi pre mužov, ženy a deti. Zákazníci si tu môžu nakúpiť značky ako Nike, Adidas, Puma, Reebok, Vans, New Balance, New Era alebo Jordan.
Okrem e-shopu má značka k dispozícii aj aplikáciu SizeerApp, ktorá vďaka využitiu funkcií založených na AI a AR dostáva svet streetwearu zákazníkom bližšie než kedykoľvek predtým.
Zapojte sa do slovenskej, českej alebo maďarskej kampane, v ktorých pravidelne prebiehajú zaujímavé promo akcie, zľavy a predstavenie nových kolekcií.
Navyše je inzerent otvorený diskutovať o rôznej podpore partnerov. 😊