
Zhrnutie mesiaca marec 2025
V marci sme oficiálne privítali jar. Obdobie, ktoré praje najmä kampaniam z oblasti športu, módy a auto-moto. E-shopom sme spoločne priniesli o 11 % vyšší obrat v porovnaní s februárom. 🙂
Pozrite si tie najdôležitejšie aktuality v jednej minúte:
Výsledky mesiaca marec 2025
- Počet konverzií: 60 302
- Provízie publisherov: 246 454 €
- Celkový obrat e-shopov: 4 433 768 €
Pre zachovanie relevancie výsledkov neuvádzame do celkového počtu konverzií a do jednotlivých grafov výsledky kampane Árukereső.hu.
Zastúpenie segmentov v marci 2025
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Porovnanie segmentov v mesiacoch február vs. marec 2025
Podľa počtu konverzií
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
V marci ľudia začínajú s prezúvaním pneumatík, čo sa odrazilo v 86 % náraste konverzií v segmente Auto-moto. Najviac objednávok evidujeme v kampaniach Pneumatiky.cz a Autodielygafa.sk.
Nezaháľali ani športcovi. V segmente Šport pozorujeme 21 % nárast konverzií, s najobľúbenejšími kampaňami Gymbeam.sk a Decathlon.sk.
Nárasty sa ukázali aj v segmentoch Móda a doplnky (+ 10 %) a Potraviny a nápoje (+ 15 %), v ktorom sa darí najmä kampaniam Zdravestravovani.cz a Alko90.sk.
Naopak, 30 % pokles vidíme v segmente Darčeky a papiernictvo a 22 % pokles v segmente Erotika.
Podľa priemernej hodnoty objednávky
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Priemerná hodnota objednávky medzimesačne najvýraznejšie narástla v segmente Auto-moto, a to až o 56 eur. Nárasty však vidíme aj v segmente Detský tovar a hry (+16 eur) a v segmente Elektronika a svetlá (+ 17 eur).
Podľa priemernej výšky provízie
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Priemerná výška provízie najvýraznejšie narástla v segmentoch Auto-moto (+0,86 eur) a Detský tovar a hry (+0,84 eur).
Naopak, poklesla v segmentoch Financie a služby (-1,86 eur), Hobby a cestovanie (-0,97 eur) a Darčeky a papiernictvo (-0,71 eur).
Skokani marca
Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní februára s marcom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali vo februári aspoň 50 a viac konverzií.
- Alko90.sk +277 %
- eyerim.cz +217 %
- InternetovaZahrada.cz +213 %
- Restorio.sk +174 %
- Pneumatiky.cz +172 %
Najlepšie zárobky publisherov v marci 2025
Kampane s najvyššími zárobkami publisherov
- Árukeresö.hu
- Planeo.sk
- Zdravestravovani.cz
- 4Home.cz
- 4Home.sk
- MerkuryMarket.sk
- Helveti.cz
- eyerim.pl
- Baumax.cz
- Nutraceutics.sk
Publisheri s najvyššími zárobkami
Typ |
Provízie |
Obsah |
23 772 € |
Ostatné |
13 009 € |
Ostatné |
11 925 € |
Ostatné |
8 831 € |
Obsah |
7 758 € |
Ostatné |
7 313 € |
Ostatné |
6 188 € |
Obsah |
5 503 € |
Obsah |
5 061 € |
Obsah |
4 363 € |
Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.
Prechod do nového Dognet systému je v plnom prúde 🚀
Od 10. 3. 2025 je k dispozícii nový Dognet systém. Ak ste do neho zatiaľ neprešli, môžete tak urobiť ešte do konca tohto mesiaca. 🙂
Na úspešný prechod do nového systému je potrebné:
- Aktivovať si svoj účet v novom systéme
- Vytvoriť si reklamný kanál / reklamné kanály
- Nahradiť pôvodné odkazy novými
Na nové odkazy musí prejsť každý registrovaný publisher do 1. 5. 2025.