Integrácia

Obchodná časť

1. Vstupný formulár

Prvým krokom je vyplnenie vstupného formuláru, v ktorom uvediete základe údaje vášho eshopu/projektu. Po odoslaní vyplneného formuláru Vás budeme kontaktovať najneskôr nasledujúci pracovný deň.

dognet_vstup_sk

2. Zmluva

Spolu s Vami prejdeme Vaše očakávania, ciele a potenciál kampane. Dohodneme nastavenia a podmienky vašej kampane, výšky provízií, model fakturácie, vyhodnocovanie, kontrolu kampane a ďalšie detaily našej spolupráce. Na základe toho Vám zašleme návrh zmluvy a po jej podpise prejdeme na integráciu kampane.

zmluva

Technická časť integrácie

3. Implementácia kódov

Na vašu webovú stránku bude potrebné umiestniť dva JavaScript kódy pre sledovanie preklikov a predajov našich publisherov. Je to podobné ako Google Analytics a eCommerce tracking, ktoré sledujú vašich návštevníkov a údaje odosielajú do Google Analytics. Ukážku kódov si môžete pozrieť v našom článku.

kody

4. Bannery

Budeme od vás potrebovať minimálne jednu sadu bannerov k vášmu projektu. Môžete prepoužiť bannery z Google Ads. Používame rovnaké rozmery ako Google 😉

Big, half price and one day sale banners. Vector.

5. XML feed

Máte eshop? Ak áno, budeme od vás potrebovať aj váš XML feed produktov. Najčastejšie používame feedy v rovnakej štruktúre ako má Heuréka alebo Google Shopping. No pokiaľ viete pre nás pripraviť samostatný feed, o to lepšie (s našimi UTM tagmi v URL a cenou produktu pred zľavou).

XML code lines on a display

6. Logo a popis vášho projektu

Aby sme vašu kampaň mohli kvalitne odprezentovať, budeme od vás potrebovať logo vášho webu a popis vášho projektu. Tieto údaje uverejníme aj na našej stránke v sekcii Kampane. Ako majú popis spravený ostatní inzerenti sa dozviete po rozkliknutí jednotlivých kampaní.

Screenshot_35

Spustenie kampane a jej správa

7. Spustenie kampane

Keď máme všetko hotové, môžeme oficiálne spustiť vašu kampaň. Pred spustením s vami ešte raz prekontrolujeme celé nastavenie kampane. Ak je všetko v poriadku, kampaň začneme propagovať medzi publishermi. O tom, ako kampaň propagujeme sa môžete dočítať v našom článku.

Screenshot_36

8. Optimalizácia kampane

Rozbeh kampane trvá približne 3-6 mesiacov, kedy sa o jej rozvoj staráme my. Po tomto čase sa opäť môžeme pozrieť na výkonnosť Vašej kampane a jej jednotlivé parametre. Spoločne sa môžeme pozrieť na zlepšenie alebo lepšie nasmerovanie kampane; napríklad vylepšenie XML feedu, nové bannery, zaradenie vášho projektu do systému Banea, užšia spolupráca s vybranými publishermi, blokácia IP adries vašich kancelárii, pridanie zľavových kupónov, pridanie odkazu na vašu kampaň do pätičky vášho webu a pod.), akvizícia, extra SEO podpora a iné.

CASE STUDY: affiliate kampaně 4Home cz&sk přinesly obrat skoro 1 000 000 €