Všeobecná integrácia trackingu

Všeobecná integrácia trackingu

Trackovacie kódy je nutné nasadiť na stránku každého inzerenta. Ako vyzerajú? 

Trackovacie kódy sa starajú o záznam všetkých preklikov našich publisherov a taktiež o zápis predajov, ktoré publisheri priniesli.

Bez nich by nevedel affiliate fungovať. Ako vyzerajú tieto kódy?

 

 

Click tracking

Click tracking je kód, ktorý sleduje prekliky našich publisherov. Musí byť umiestnený na každej stránke eshopu či stránky. Odporúčame ho vložiť do hlavičky alebo pätičky stránky. Tento kód sa musí zobrazovať na hlavnej stránke, stránkach produktov a kategórii ako aj na stránke s chybou 404 (neexistujúca stránka).

Click tracking kód je ako taký náš Google Analytics.

 

Click tracking kód vyzerá nasledovne:

<div id='papPlaceholder'></div>
<script type="text/javascript">
  (function(d,t) {
    var script = d.createElement(t); script.id= 'pap_x2s6df8d'; script.async = true;
    script.src = '//login.dognet.sk/scripts/fj27g82d';
    script.onload = script.onreadystatechange = function() {
      var rs = this.readyState; if (rs && (rs != 'complete') && (rs != 'loaded')) return;
      PostAffTracker.setAccountId('84f47cda');
      try { var CampaignID='5cd28340';
  PostAffTracker.track(); } catch (e) {}
    }
    var placeholder = document.getElementById('papPlaceholder');
    placeholder.parentNode.insertBefore(script, placeholder);
    placeholder.parentNode.removeChild(placeholder);
  })(document, 'script');
</script>

 

 

Sale tracking

Sale tracking je kód, ktorý sleduje predaje. Musí byť umiestnený na tzv. „thank you page“ po nákupe, bez ohľadu na výber platby či dopravy. Do tohto kódu treba dynamicky vkladať ID objednávky a hodnotu nákupu bez DPH a poplatkov za dopravu či platbu. Do kódu je možné vložiť aj zoznam objednaných produktov. Tento parameter nie je povinný, no odporúčame ho použiť pre lepšiu efektivitu našich publisherov.

Sale tracking kód je ako taký náš Google eCommerce tracking. Chcete merať konverzie v inej mene, ako Euro? Nech sa páči, návod Trackovanie objednávok v rôznych menách.

 

Sale tracking kód vyzerá nasledovne:

<div id='papSaleTrackingPlaceholder'></div>
 
<script type="text/javascript">
  (function(d,t) {
    var script = d.createElement(t); script.id= 'pap_x2s6df8d'; script.async = true;
    script.src = '//login.dognet.sk/scripts/fj27g82d';
    script.onload = script.onreadystatechange = function() {
        var rs = this.readyState; if (rs && (rs != 'complete') && (rs != 'loaded')) return;
 
        PostAffTracker.setAccountId('84f47cda');
        var sale = PostAffTracker.createSale();
                        sale.setCampaignID('5cd28340');
                        sale.setTotalCost('120.50'); //dosadit vysku objednavky BEZ DPH a BEZ DOPRAVY
                        sale.setOrderID('12345XYZ'); //dosadit ID objednavky
                        sale.setCoupon('zlava10'); // dosadit kod kuponu
                        sale.setProductID('products123, products321,...'); //dosadit IDcka produktov
                        sale.setCurrency('HUF'); //mena
        try { PostAffTracker.track(); } catch (e) {}
    }
    var placeholder = document.getElementById('papSaleTrackingPlaceholder');
    placeholder.parentNode.insertBefore(script, placeholder);
    placeholder.parentNode.removeChild(placeholder);
  })(document, 'script');
</script>

 

Nasadenie kódu je jednoduché

Kontaktujte vášho developera. Nasadenie kódov nie je zložitejšie, ako nasadenie Google eCommerce trackingu 😉 Pripravili sme pre vás pár referencií aby ste vedeli, že to nie je nič zložité.

 

Našim developerom to trvalo nasadenie asi 5 minút.
Marek Šikeť, Administrátor & Online marketing inSPORTline.sk

Integrácia sledovacích kódov siete Dognet mi zabrala približne 15 minút času. Je to jednoduchý script, do ktorého sa nasadí niekoľko parametrov. To je všetko.
Tomáš Jenej, developer NEONUS – komplexné internetové riešenia

Nasadenie scriptov? Neviem presne, ale trvalo mi to určite len pár minút, lebo sú to základné veci.
Vladimír Dzurko, developer BioNatural.sk

No, řešíme to přes GTM a takže nasazení byla otázka 1 hodiny (i s komunikací okolo a testováním). Za mě je to z těch jednoduchých kódů, s FB retargetingem se to vůbec nedá srovnávat.
Pavel Šabatka, web analytik House of Řezáč

Integrácia kódov našim developerom nezabrala nijak extra veľa času. Kódy sú úplne štandardné a ak už niekto používa Google Analytics a E-commerce, tak je otázka vloženia kódov na úrovni minút, určite nie hodín.
Matej Tomašovský, Performance Manager, RIESENIA.com

 

Pozrite si aj články:

Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?