Zhrnutie mesiaca jún 2024
Máme tu júl a s ním aj začínajúce letné prázdniny, čas strávený pri vode, na dovolenkách alebo v prírode. Letné mesiace pre e-commerce znamenajú prevažne “uhorkovú sezónu”, ktorá je sprevádzaná poklesom predajov, ale aj napriek tomuto letnému trendu je pozitívom, že si tento rok v júni publisheri zarobili až o 20 % viac na províziách v porovnaní s minulým rokom. 😊
Výsledky mesiaca jún 2024
- Počet konverzií: 70 978
- Provízie publisherov: 317 725 €
- Celkový obrat e-shopov: 5 258 910 €
Pre zachovanie relevancie výsledkov neuvádzame do celkového počtu konverzií a do jednotlivých grafov výsledky kampane Árukereső.hu.
Zastúpenie segmentov v júni 2024
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Porovnanie segmentov v mesiacoch máj vs. jún 2024
Podľa počtu konverzií
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Aj keď na medzimesačnom porovnaní vidíme príchod letného počasia, ktoré má na svedomí mierny pokles predajov naprieč segmentami, v júni pozorujeme v segmente Financie a služby nárast až o 80 % v počte konverzií, na čom má zásluhu najmä kampaň Portsystem.sk.
O 14 % si polepšil aj segment Erotika, kde medzi najobľúbenejšie kampane patria IntimneNakupy.sk, Ruzovyslon.sk, Szeresdmagad.hu a iSexshop.sk.
Uplynulý mesiac si posilnili aj segmenty Šport (+8%) a Elektronika a svetlá (+7%).
Podľa priemernej hodnoty objednávky
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
V júni vidíme nárast priemernej hodnoty objednávky v segmente Erotika, ktorá sa zvýšila o 9 €.
Hoci počet objednávok narástol, priemerná hodnota objednávky klesla v segmente Financie a služby o 56 € a v segmente Šport o 13 €. To znamená, že ľudia nakupovali viac, ale za nižšie sumy alebo si vyberali lacnejšie produkty. Pokles priemernej hodnoty objednávky nastal aj v segmente Auto-moto o 15 €.
V ostatnych segmentov sa priemerná hodnota objednávky výrazne nezmenila.
Podľa priemernej výšky provízie
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Nižšia hodnota priemernej objednávky v segmente Financie a služby sa odráža aj v nižšej výške provízii, kde klesla o 2,12 €.
Skokani júna
Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní mája s júnom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v máji aspoň 50 a viac konverzií.
- GymBeam.sk +227 %
- Exisport.hu + 212 %
- Dermacol.cz +196 %
- Medenceorias.hu + 188 %
- Sussvelem.com + 160 %
Letné mesiace motivujú ľudí k športovým aktivitám, čo sa odzrkadľuje aj na prvých dvoch priečkach júnových skokanov, ktoré obsadili obľúbené športové kampane – Gymbeam.sk s nárastom o 227 % a Exisport.hu s nárastom o 212 %.
Nakoľko sú bazény v tomto horúcom období aktuálnou témou, kampaň Medenceorias.hu sa drží v rebríčku skokanov aj počas júna. V kampani nájdete bazény rôznych typov, robotické vysávače na čistenie bazénov a široký sortiment bazenového príslušenstva a doplnkov. Veľmi dobre funguje CSS partnerom.
Najlepšie zárobky publisherov v júni 2024
Kampane s najvyššími zárobkami publisherov
- Moebelix.cz
- Arukereso.hu
- Moebelix.sk
- Planeo.sk
- Voyo.cz
- eyerim.cz
- Helveti.cz
- eyerim.pl
- 4Home.cz
- Medenceorias.hu
V rebríčku kampaní, ktoré publisherom prinášajú najväčšie zárobky sa z minulomesačného posledného miesta úspešne prebojovala kampaň Planeo.sk a v júni obsadila príjemné štvrté miesto.
Posledné miesto obsadila kampaň Medenceorias.hu.
Publisheri s najvyššími zárobkami
Typ |
Provízie |
Ostatné |
19 474 € |
Obsah |
18 904 € |
Ostatné |
18 691 € |
Ostatné |
10 681 € |
Ostatné |
10 176 € |
Ostatné |
10 047 € |
Ostatné |
8 799 € |
Obsah |
7 917 € |
Ostatné |
7 208 € |
Obsah |
6 928 € |
Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.
Ako propagovať kampaň Faxcopy.sk?
Spoločnosť Faxcopy je na trhu od roku 1991 a zameriava sa nielen na profesionálne a tlačiarenské služby, ale aj na predaj kancelárskych potrieb a fotodarčekov na akúkoľvek príležitosť.
Kampaň môžete propagovať:
- v rámci darčekových vyhľadávačov – personalizované darčeky,
- v článkoch a katalógoch v oblasti elektroniky – fotoaparáty, kamery a príslušenstvo,
- v článkoch a katalógoch zameraných na vybavenie do kancelárie / potreby do školy – tlačiarne, školské potreby,
- v recenziach a porovnávačov služieb – tlač, spracovanie dokumentov,
- na tematických weboch – svadba, študenti a stužková.
V kampani vás čaká až 8 % provízia podľa kategórie produktov. Okrem obsahových projektov je kampaň vhodná k propagácii na cashbackových a kupónových portáloch a taktiež má povolenú propagáciu pre priame PPC a Google Shopping.
Aktuálne vo Faxcopy prebieha Veľký letný výpredaj až do 1. 8. 2024. Navyše všetky prebiehajúce akcie nájdete na podstránke Akcie.