Zhrnutie mesiaca február 2024
Po silnom januári prišiel aj silný február. 😊 Publisheri priniesli e-shopom o 18 % vyšší obrat v porovnaní s minulým rokom a zarobili si o 27 % viac na províziách.
Pozrite si tie najdôležitejšie aktuality v jednej minúte:
Výsledky mesiaca február 2024
- Počet konverzií: 82 793
- Provízie publisherov: 334 503 €
- Celkový obrat e-shopov: 5 596 825 €
Pre zachovanie relevancie výsledkov neuvádzame do celkového počtu konverzií a do jednotlivých grafov výsledky kampane Árukereső.hu.
Zastúpenie segmentov vo februári 2024
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Porovnanie segmentov v mesiacoch január vs. február 2024
Podľa počtu konverzií
TOP 6 segmentov
Ostatné segmenty
Valentín sa odrazil v 18 % náraste konverzií v segmente Erotika. Rovnako vysoký nárast vidíme v segmente Móda a doplnky, kde sa darilo najmä kampaniam eyerim.cz a eyerim.sk, v ktorých inzerent aktívne rozvíja spoluprácu s jednotlivým partnermi.
Naopak, najvýraznejšie poklesol počet konverzií v segmentoch Šport (36 %), Multishop (24 %), Domácnosť a záhrada (21 %) a Elektronika a svetlá (21 %).
Podľa priemernej hodnoty objednávky
TOP 6 segmentov
Ostatné segmenty
Podľa priemernej výšky provízie
TOP 6 segmentov
Ostatné segmenty
Výraznejšiu zmenu v priemernej výške provízie vidíme iba v segmente Detský tovar a hry, kde narástla o 1 euro. V tomto segmente narástla aj priemerná hodnota objednávky, a to o 11 eur. Na províziách si publisheri zarobili najviac v kampani Regiojatek.hu.
Skokani februára
Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní januára s februárom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v januári aspoň 50 a viac konverzií.
- Grizly.cz +362 %
- Grizly.sk +168 %
- PantaRhei.sk +148 %
- eyerim.cz +117 %
- eyerim.pl +101 %
Hviezdami februára boli kampane Grizly.sk a Grizly.cz, v ktorých vidíme najvýraznejší nárast počtu konverzií.
V rebríčku skokanov sa objavila aj kampaň PantaRhei.sk, ktorú sme odporúčali v tipoch na valentínsku propagáciu ako e-shop plný nielen kníh, ale aj spoločenských hier, kreatívnych sád či pekných darčekov.
Neprekvapilo nás však ani umiestnenie kampaní eyerim.cz a eyerim.pl, kde počet konverzií rastie spolu so zapojením CSS publisherov a rozširovaním spolupráce s jednotlivými partnermi.
Najlepšie zárobky publisherov vo februári 2024
Kampane s najvyššími zárobkami publisherov
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Árukereső.hu
- 4Home.cz
- Planeo.sk
- Wolt.com/cs/cze
- 4Home.sk
- Helveti.cz
- Zdravestravovani.cz
- MerkuryMarket.sk
Publisheri s najvyššími zárobkami
Typ |
Provízie |
Ostatné |
25 844 € |
Obsah |
17 203 € |
Ostatné |
16 564 € |
Ostatné |
13 099 € |
Obsah |
9 575 € |
Ostatné |
8 736 € |
Ostatné |
8 546 € |
Obsah |
8 493 € |
Ostatné |
8 343 € |
Obsah |
7 634 € |
Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.
Spustili sme kampaň Allegro.sk
Najväčšia obchodná platforma v Poľsku prichádza na Slovensko a spolu s ňou affiliate kampaň, ktorá poteší publishera z takmer každého segmentu. 😊
V kampani Allegro.sk na vás čakajú provízie podľa kategórie až do výšky 7,08 % a veľký potenciál. Na ostatných trhoch sa na Allegro predá každý deň cez 900 000 položiek a 90 % zákazníkov tu nakupuje pravidelne.
Propagovať môžete široký výber produktov zo všetkých obľúbených segmentov ako je Dom a záhrada, Elektronika, Móda, Krása, Zdravie, Šport, Auto-moto a ďalšie. Stačí už len začať. 😊