Októbrové novinky pre publisherov
September je za nami a pomaly sa už približuje aj najsilnejšia sezóna roku. Poďme sa teda spoločne pozrieť na to, či už sa začínajúca sezóna odrazí aj na štatistikách v septembri, alebo má tento rok pomalší nástup.
Októbrové novinky v podobe videa aj podcastu Vám prináša Štefan a Michal.
Novinky z Dognetu budú stále vychádzať vo forme článku, videa, ale aj ako podcast.
Skôr ako sa dostaneme k štandardným štatistikám, na ktoré ste v novinkách zvyknutí, máme pre vás ešte jednu novinku, ktorú veríme, že spustíme v najbližších dňoch. Ide o komunikačný modul priamo v administrácií, vďaka ktorému sa budú vedieť publisheri spájať a komunikovať priamo s inzerentami a naopak.
Samozrejme to bude možné len pri inzerentoch, ktorí s takouto formou komunikácie budú súhlasiť. Budete si tak jednoduchšie a rýchlejšie vedieť dohodnúť nejaké extra spolupráce, či získať presnejšie informácie o produktoch, o e-shope, získať špecifické materiály a podobne. Veríme, že sa nám to podarí spustiť už v priebehu októbra a zefektívnime tak celkovú komunikáciu počas Black Friday a vianočnej sezóny. Všetky potrebné informácie sa samozrejme včas dozviete. Stačí sledovať našu komunikáciu na sociálnych sieťach a naše newslettre.
Zastúpenie trhov v septembri 2021
V posledných mesiacoch sa pomer počtu konverzií jednotlivých trhov na celkovom počte konverzií v sieti ustálil a zostáva v podstate bezo zmeny. Slovensko sa stále podieľa najväčším objemom konverzií a to až 49%. Český trh nasleduje s 37%, za ním nasleduje Maďarsko s 9% , rumunský trh s 3% a poľský s podielom 2%.
Zastúpenie segmentov v septembri 2021
Segment bývania a nábytku je stále najsilnejším aj najviac rastúcim segmentom v Dognete, ktorého pomer sa aj v septembri zvýšil o 2%. Ostatné segmenty zostali +/- rovnaké. V tesnom závese za sebou je to segment Ostatné, za ním Móda a krása, Zdravie a výživa, Elektro a o niečo menej Šport.
Tento mesiac ku klasickej štatistike zastúpenia segmentov podľa počtu konverzií pribudla aj rovnaká štatistika ale podľa vyplatených provízií. Tá potvrdzuje, že aktuálne je segment Bývanie a nábytok absolútne najsilnejším segmentom. Na počte konverzií sa podieľa “iba” 37%, no tvorí až polovicu z celkových vyplatených provízií v sieti.
Zmeny v segmentoch september 2021 vs. august 2021
Vyzerá to tak, že začiatok sezóny bude mať tento rok pomalší nábeh. V septembri môžeme pozorovať dokonca pokračujúci mierny pokles v niektorých segmentoch, ako napríklad. Móda a Krása, Zdravie a výživa, či Ostatné. Naopak Bývanie a nábytok a Elektro si mierne polepšili.
Zmeny v segmentoch september 2021 vs. september 2020
Celkový výkon siete medziročne stále stúpa, v septembri až o +35%, aj keď práve v porovnaní septembrov 2020 a 2021 tomu tak nebolo v každom jednom segmente.
V segmente športu sme tento krát zaznamenali medziročný mierny pokles v počte konverzií. No naopak vo všetkých ostatných segmentoch sa počet konverzií zvýšil. Najvýraznejšie v segmente Bývanie a nábytok.
Skokani
Skokani sú kampane, ktoré percentuálne najviac rástli pri porovnaní augusta a septembra. Pre relevantnosť výsledkov sme brali do úvahy len kampane, ktoré mali už v auguste aspoň 50 a viac konverzií.
- GymBeam.sk +110%
- NanoSpace.cz +77%
- Reserved.com/cz +75%
- SMDledzarovky.cz +62%
- Johnc.sk +59%
- Botovo.cz +56%
- Ochutnejorech.cz +40%
- MerkuryMarket.sk +40%
- TPD.sk +39%
- Pneumatiky.cz +38%
- ManuTea.cz +33%
- Profimed.cz +30%
- Helveti.cz +30%
- Houseland.sk +28%
- Moebelix.sk +27%
- Prozdravi.cz +26%
- Kitos.cz +26%
- Onlinemarkaboltok.hu +26%
- Wilsondo.sk +24%
- Proteinaco.cz +24%
Tento mesiac sa na vrchol rebríčka skokanov dostala športová kampaň GymBeam.sk, ktorá si polepšila až o 110%. Na druhom mieste sa umiestnila kampaň Nanospace.cz ponúkajúca respirátory a rúška a iné produkty na ochranu a na treťom fashion kampaň Reserved.
Kampane s najväčšími zárobkami
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- MerkuryMarket.sk
- 4home.cz
- Svetla24.cz
- Baumax.cz
- 4home.sk
- AndreaShop.sk
- Decathlon.sk
- Svetla.sk
V zozname najlepšie zarábajúcich kampaní sa objavujú stále tie isté kampane. Prvé dve miesta dlhodobo obsadzujú nábytkové e-shopy Moebelix.cz a Moebelix.sk. Na treťom mieste vystriedal MerkuryMarket.sk českú kampaň Baumax. Zo zoznamu tento mesiac vypadla obľúbená kampaň Kondela.sk namiesto nej sa v ňom objavila kampaň AndreaShop.sk.
Najlepšie zárobky publisherov za september 2021
Typ | Počet predajov | Provízie |
Obsah | 4018 | 20876.67 |
Obsah | 3185 | 17976.19 |
Obsah | 2458 | 12350.30 |
Ostatné | 1607 | 12314.67 |
Obsah | 4940 | 11811.38 |
Ostatné | 1450 | 11540.87 |
Ostatné | 3614 | 9181.37 |
Ostatné | 1998 | 6717.17 |
Ostatné | 2570 | 6537.61 |
Ostatné | 1042 | 6374.71 |
Obsah | 1219 | 6198.98 |
Ostatné | 725 | 3467.55 |
Obsah | 968 | 3313.01 |
Ostatné | 1535 | 3171.94 |
Obsah | 477 | 3044.18 |
Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback / voucher portál. „Ostatné“ zahŕňa cashback voucher aj CSS partnerov.
V Dognete medzi top publishermi dlhodobo vedú obsahoví publisheri. Tentokrát obsadili prvé 3 pozície. Najlepší publisher si za mesiac september polepšil o takmer 21 tisíc €.
Tip na október – zamerajte sa na zdravie
Je tu október a s ním prichádza jeseň v plnom prúde. Menej slnka a svetla, sychravé počasie, dážď a hmly. A s tým ruka v ruke prichádzajú sezónne prechladnutia a “chrípočky”, ktoré tu vždy boli a budú. Preto je už štandardom, že sa zvyšuje predaj vitamínov, doplnkov na podporu imunity, ale aj voľnopredajných liekov na liečbu prechladnutí, či rôznych alternatívnych a prírodných prípravkov.
Zaraďte teda články s tipmi na podporu imunity, zdravé stravovanie, ako sa vyhnúť prechladnutiu či domácu liečbu ľahkých ochorení. Máte pri tom na výber z veľkého množstva kampaní zo segmentu zdravia a výživy. Napríklad klasické lekárne ako Benulekaren.sk, prírodné lieky a výživové doplnky v e-shopoch ako BabičkinaZáhrada.sk alebo Herbatica.sk / Herbatica.cz aj zdravá výživa a zdravý životný štýl s kampaňami ako GymBeam.sk, MyProtein.sk / MyProtein.cz a mnoho ďalších.
Celý zoznam odporúčaných kampaní spolu s konverzným pomerom a priemernou províziou nájdete v tabuľke.
Kampaň | Odkaz na produkty | Provízia | Detail kampane | Konverzný pomer | Priemerná provízia |
BabičkinaZáhrada.sk | Produkty | 8% | Zobraziť | 2,18% | 1,81€ |
Benulekáreň.sk | Produkty | Až 15% | Zobraziť | 16,23% | 0,85€ |
BiotechUSA.sk | Produkty | 8% | Zobraziť | 7,14% | 3,81€ |
Bohatstvo-prírody.sk | Produkty | 7% | Zobraziť | 3,33% | 2,75€ |
Dobrapriroda.cz | Produkty | 20% | Zobraziť | 0,8% | 4,66€ |
Eshop.hillvital.eu | Produkty | 17,5% | Zobraziť | 11,69% | 4,76€ |
eFitness.sk | Produkty | 7% | Zobraziť | 0,78% | 17,56€ |
eFitness.cz | Produkty | 7% | Zobraziť | 1,16% | 13,41€ |
eTabletka.sk | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 32,14% | 0,87€ |
Fitvýživa.cz | Produkty | 7% | Zobraziť | 1,12% | 9,99€ |
Grizly.sk | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 3,2% | 1,52€ |
Grizly.cz | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 11,29% | 1,40€ |
GS Klub.sk | Produkty | Až 11% | Zobraziť | 16,00% | 0,96€ |
GymBeam.sk | Produkty | Až 8% | Zobraziť | 7,20% | 1,53€ |
Herbatica.sk | Produkty | Až 13% | Zobraziť | 2,97% | 3,90€ |
Herbatica.cz | Produkty | Až 13% | Zobraziť | 1,54% | 5,40€ |
Kompava.sk | Produkty | Až 12% | Zobraziť | 12,5% | 3,93€ |
LekáreňDoma.sk | Produkty | Až 15% | Zobraziť | 4,38% | 3,77€ |
LekárenTriVeze.sk | Produkty | Až 8% | Zobraziť | 0,83% | 1,79€ |
Lieky24.sk | Produkty | Až 15% | Zobraziť | 0,90% | 3,27€ |
Mastichaterapia.sk | Produkty | 12% | Zobraziť | 3,59% | 8,77€ |
Mastichashop.cz | Produkty | 12% | Zobraziť | 3,83% | 7,30€ |
MedPharma.sk | Produkty | Až 15% | Zobraziť | 4,88% | 1,23€ |
MedPharma.cz | Produkty | Až 15% | Zobraziť | 1,59% | 1,35€ |
MyProtein.sk | Produkty | Až 8% | Zobraziť | 5,57% | 2,89€ |
MyProtein.cz | Produkty | Až 8% | Zobraziť | 8,27% | 2,96€ |
Najlekaren.eu | Produkty | 5% | Zobraziť | 1,31% | 1,93€ |
Neonutrition.sk | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 2,56% | 2,49€ |
Neonutrition.cz | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 3,13% | 1,62€ |
Nutraceutics.sk | Produkty | Až 30% | Zobraziť | 5,39% | 6,55€ |
Prezdravie.sk | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 1,85% | 1,77€ |
Protein.sk | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 3,48% | 1,67€ |
Protein.cz | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 1,69% | 2,68€ |
Proteinaco.sk | Produkty | Až 8% | Zobraziť | 20,00% | 1,15€ |
Proteinaco.cz | Produkty | Až 8% | Zobraziť | 25,20% | 1,42€ |
Prozdravi.cz | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 3,61% | 2,38€ |
Vitaminyprezdravie.sk | Produkty | Až 10% | Zobraziť | 6,59% | 2,47€ |
Vitanella.sk | Produkty | 12% | Zobraziť | 1,95% | 1,69€ |
VitasLife.sk | Produkty | Až 20% | Zobraziť | 6,25% | 1,83€ |
VitasLife.cz | Produkty | Až 20% | Zobraziť | 10,87% | 4,52€ |
Na záver chcem ešte raz pripomenúť, aby ste práve v tomto období intenzívne sledovali našu komunikáciu na sociálnych sieťach na FB stránke Affiliate network Dognet a skupine Affiliate Podpora Dognet, cez administráciu a naše newslettre. Máte tak istotu, že Vám neuniknú žiadne dôležité informácie, ktoré Vám môžu pomôcť vyťažiť z blížiacej sa sezóny absolútne maximum.
Prajeme vám veľa konverzií a ďakujeme, že ste s nami.