Augustové novinky pre publisherov

Augustové novinky pre publisherov

Leto je už v plnom prúde a my by sme si želali, aby sa to isté dalo povedať o online nakupovaní. Letné mesiace však bývajú z pohľadu e-commerce tie najslabšie a inak tomu nie je ani tento rok.

Pozitívom je nárast konverzií v medzimesačnom porovnaní – v júli ste e-shopom priniesli väčší obrat ako v júni o viac ako 290 000 eur. Veríme, že v auguste sa vám bude dariť minimálne tak dobre ako uplynulý mesiac. 🙂

Novinky z Dognetu budú aj naďalej vychádzať vo forme článku, videa, ale aj ako podcast. Augustové novinky pre publisherov vám vo videu prinášajú Zuzka a Tomáš. 🙂

 

Máme pre vás kompletný materiál k expanzii na maďarský trh

Leto je ideálny čas vybrať sa do zahraničia, a to nie len za oddychom, ale aj za novými konverziami a príjmami. 🙂 

Pripravili sme pre vás kompletný guideline na expanziu do Maďarska – online materiál, ktorý vás prevedie expanziou krok za krokom. Prečo je práve Maďarsko tou správnou voľbou si môžete prečítať v našom článku.

Guideline je k dispozícii bezplatne pre všetkých publisherov a nájdete v ňom:

  • kontakty na overených copywriterov a prekladateľov, 
  • agentúry zamerané na SEO a linkbuilding,
  • najúspešnejšie lokálne projekty a affiliate kampane s konkrétnymi číslami,
  • legislatívne predpisy a návod na registráciu domén,
  • detailné štatistiky o maďarskom trhu a e-commerce a mnoho ďalšieho.

Chcem expanzný guideline

Ak nad expanziou uvažujete a chceli by ste sa bližšie poradiť, neváhajte kontaktovať našich špecialistov na maďarský trh patho@dognet.com alebo morvai@dognet.com.

 

Zhrnutie mesiaca júl 2023

  • Počet konverzií – 73 963
  • Vyplatené provízie publisherom – 282 498
  • Celkový obrat e-shopov – 5 421 543 €

 

Zastúpenie segmentov v júli 2023

V júli sa najväčšiemu úspechu naďalej teší segment Bývanie a nábytok, ktorého zastúpenie na celkovom počte konverzií narástlo o 2 percentuálne body a na celkovej výške provízií o 3 percentuálne body.

Naopak, pokles vidíme v segmente Móda a krása. Jeho podiel na celkovom počte konverzií klesol o 3 percentuálne body.

 

Porovnanie segmentov v mesiacoch jún vs. júl 2023

Podľa počtu konverzií

V medzimesačnom porovnaní vidíme najvýraznejšiu zmenu v segmente Móda a krása, kde nastal 16 % pokles v počte konverzií. To nie je uprostred leta veľkým prekvapením, nakoľko ľudia investujú do nového šatníka skôr na prelome ročných období, kedy sa nákupom sezónneho oblečenia pripravujú na zmenu počasia.

Najvýraznejší nárast – o 11 % – vidíme v segmente Bývanie a nábytok. Okrem dlhodobo obľúbených kampaní 4home, Moebelix či MerkuryMarket sa v júli darilo aj maďarskej kampani Bravuroshop.

 

Podľa priemernej hodnoty objednávky 

Priemerná hodnota objednávky sa v júli dramaticky nezmenila. Najvyšší nárast o 4 eurá pozorujeme v segmente Móda a krása, kde vám najvyššie zárobky priniesli kampane Blancheporte.cz, eyerim.sk a eyerim.cz

 

Podľa priemernej výšky provízie

 

Skokani júla

Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní júna s júlom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v júni aspoň 50 a viac konverzií.

  1. ZlavaDna.sk +178 %
  2. Yogabazaar.hu +118 %
  3. Esat.sk +109 %
  4. Bravuroshop.com +103 %
  5. Wilsondo.sk +79 %

Rebríčku júlových skokanov kraľuje kampaň ZlavaDna.sk s nárastom o 178 %, o ktorý sa zaslúžili výlučne obsahoví partneri. 

Na druhom mieste vidíme s nárastom o 118 % obľúbenú maďarskú športovú kampaň Yogabazaar.hu, ktorá ponúka široký sortiment pomôcok na jógu.

V rebríčku sa umiestnili taktiež kampane Esat.sk a Bravuroshop.com, v ktorých sa darí najmä CSS publisherom.

 

Najlepšie zárobky publisherov v júli 2023

Kampane s najvyššími zárobkami publisherov

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. Mall.sk
  4. 4Home.cz
  5. 4Home.sk
  6. MerkuryMarket.sk
  7. Planeo.sk
  8. Svetla24.cz
  9. Decathlon.sk
  10. MojNabytok.sk

Júlový rebríček kampaní, ktoré publisherom priniesli najväčšie zárobky, takmer kompletne kopíruje rebríček z predošlého mesiaca. Zmenu vidíme iba na posledných dvoch miestach, na ktorých sa umiestnili kampane Decathlon.sk a MojNabytok.sk.

 

Publisheri s najvyššími zárobkami

Typ

Počet predajov

Provízie

Ostatné

1 661

14 236 €

Obsah

1 955

12 613

Ostatné

1 432

12 528 €

Obsah

6 034

11 419 €

Ostatné

4 622

11 023 €

Obsah

2 036

9 128 €

Obsah

1 124

7 276 €

Obsah

1 234

7 239 €

Ostatné

2 391

6 538 €

Ostatné

2 665

6 169 €

Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.

Zarábajúci affiliate web
E-book zadarmo

Zarábajúci affiliate web

Už len jeden krok vás delí od získania e-booku, ktorý vám ukáže cestu k zarábaniu na webe formou affiliate marketingu

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?