Októbrové novinky pre publisherov
Október je už tu a s ním prichádza jeseň v plnom prúde. August bol prekvapivo silný mesiac, tak sa spoločne pozrime na to, ako dopadol september v sieti Dognet.
Novinky z Dognetu budú stále vychádzať vo forme článku, videa, ale aj ako podcast. Septembrové novinky pre publisherov vám vo videu prináša Júlia a Šimon. 🙂
Zastúpenie trhov v septembri 2022
V septembri mierne poklesol pomer slovenského trhu na celkovom počte konverzií v sieti a to zo 47 % na 46 %. Naopak, podiel českého trhu narástol z 37 % na 39 %. Maďarský trh zostal bez zmeny, rumunský klesol na 2 % a poľský stúpol na 5 %.
Zhrnutie mesiaca september 2022
- Počet konverzií – 78 460
- Vyplatené provízie publisherom – 337 306 €
- Celkový obrat e-shopov – 6 302 941 €
Zastúpenie segmentov v septembri 2022
Je to neuveriteľné, ale najsilnejší segment Bývanie a nábytok aj tento mesiac o niečo stúpol. V podiele na počte konverzií o 2 % – na 35 % a vo výške vyplatených provízií tiež o 2 %, teda na 54 %.
Na podieloch ostatných segmentov sa udiali len minimálne zmeny.
Zmeny v segmentoch august 2022 vs. september 2022
Uplynulý mesiac to bolo ako na kolotoči a môžeme v jednotlivých segmentoch pozorovať poklesy aj nárasty. Celkovo ale boli zmeny len veľmi mierne.
Poklesy sledujeme v segmentoch Móda a krása, Šport, Financie a veľmi malá zmena smerom nadol sa udiala aj v segmente Elektro a Ostatné.
Naopak, segmenty Bývanie a nábytok a Zdravie a výživa si polepšili.
Priemerná hodnota objednávky podľa segmentov
Rovnako, ako tomu bolo v zmenách v počte konverzií v predchádzajúcom grafe, aj v priemernej hodnote objednávky sledujeme poklesy aj nárasty naprieč jednotlivými segmentami.
Priemerná hodnota provízie vzrástla v segmentoch Móda a krása, Financie aj Ostatné. Poklesla v segmentoch Bývanie a nábytok, Elektro, Šport a bez zmeny zostala v segmente Zdravie a výživa.
Priemerná hodnota provízie podľa segmentov
Rovnako tomu bolo aj v zmenách priemernej hodnoty provízie v jednotlivých segmentoch. Aktuálne najvyššia priemerná provízia je v segmente Bývanie a nábytok, ktorá je po miernom medzimesačnom poklese aktuálne na 6,62 € za objednávku. V tesnom závese je segment financií, kde bola v septembri priemerná výška provízie až 6,40 €.
Priemerná provízia v septembri v porovnaní s augustom poklesla v segmentoch Móda a krása, Bývanie a nábytok, Zdravie a výživa a Šport, no vo všetkých len o niekoľko centov.
Naopak, vzrástla v segmentoch Elektro, Financie a Ostatné.
Skokani septembra
- Johnc.sk +281 %
- Booktook.cz +191 %
- CCC.eu/hu +160 %
- Expedo.cz +109 %
- Nike.com +103 %
- IronAesthetics.sk +93 %
- Kinekus.sk +92 %
- ManuTea.cz +81 %
- Stradivarius.com/ro +72 %
- BushcraftShop.cz +66 %
- 4home.pl +64 %
- Pneushop.cz +61 %
- Olšákovi.cz +58 %
- DobrýTextil.sk +55 %
- Vitalcountry.cz +53 %
- Heliumking.sk +51 %
- Botovo.cz +50 %
- Voyo.cz +49 %
- Zoohit.sk +46 %
- GymBeam.sk +46 %
Kampane s najväčšími zárobkami v septembri 2022
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- 4home.cz
- Baumax.cz
- MerkuryMarket.sk
- Svetla24.cz
- Svetla.sk
- 4home.sk
- Voyo.cz
- Planeo.sk
Tento mesiac sa do zoznamu top 10 najlepšie zarábajúcich kampaní pre publisherov v Dognete dostali aj netradičné kampane. A to konkrétne Voyo.cz a Planeo.sk na posledných dvoch miestach top 10. Vytlačili minulomesačné kampane Sinsay.com/ro a Decathlon.sk.
Inak sa v tomto rebríčku udiali len minimálne zmeny.
Najlepšie zárobky publisherov za september 2022
Typ | Počet predajov | Provízie |
Ostatné | 4490 | 33329.02 € |
Obsah | 3980 | 24825.92 € |
Ostatné | 1968 | 18769.78 € |
Obsah | 3120 | 14558.08 € |
Ostatné | 4903 | 12774.08 € |
Obsah | 4425 | 10945.76 € |
Obsah | 1300 | 10647.81 € |
Obsah | 1701 | 9018.04 € |
Obsah | 1078 | 7608.97 € |
Ostatné | 2982 | 7022.87 € |
Ostatné | 2579 | 6077.52 € |
Ostatné | 423 | 5374.60 € |
Obsah | 464 | 3929.23 € |
Obsah | 622 | 3801.13 € |
Obsah | 530 | 3624.76 € |
“Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál. „Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.”
Tip na október – podpora imunity a zdravie
Počas chladnejších jesenných dní sa viac zaoberáme ochranou našej imunity, pretože v tomto období dostáva najviac zabrať. Na to, aby sme svoju obranyschopnosť udržali v plnej sile, sa môžeme ochrániť niekoľkými spôsobmi. K podpore imunity môžeme jednoznačne zaradiť výživové doplnky a vitamíny, ktoré pomôžu ochrániť náš organizmus.
Ktoré kampane ponúkajú výživové doplnky na podporu imunity a vitamíny? V tomto článku sme vám spísali tipy na kampane, ktoré sa oplatí propagovať v nasledujúcom období. V článku nájdete aj tipy na lekárne, ktoré ponúkajú voľnopredajné lieky.
Jednou z obľubených kampaní, ktoré ponúkajú kvalitné výživové doplnky, je kampaň Nutraceutics.sk. Sortiment kampane ponúka na výber zo 47 rôznych výživových doplnkov, medzi ktorými nájdete aj Imunax, ktorý slúži na podporu imunity.
Kampaň Grizly.sk / Grizly.cz sa zameriava aj na predaj doplnkov stravy. V kampani nájdete široký sortiment vitamínov na udržanie si zdravého a silného organizmu.
Internetová lekáreň Benulekaren.sk ponúka široký výber produktov z kategórie liekov, výživových doplnkov, zdravej výživy, a mnoho ďalších.
Viac tipov na zaujímavé kampane spolu s ich kľúčovými štatistikami, ale aj rady na propagovanie tohoto segmentu, nájdete v samostatnom článku od kolegyne Veroniky.