Stradivarius.com/ro

Španielska módna spoločnosť Stradivarius je súčasťou skupiny Inditex spolu s ďalšími značkami ako Zara, Bershka a Massimo Dutti.

Stradivarius je dámska značka a bola založená v roku 1994, neskôr sa stala súčasťou skupiny Inditex v roku 1999 a expandovala cez viac ako 900 obchodov v 75 krajinách po celom svete.

Stradivarius sa snaží pomôcť každej žene nájsť svoj vlastný osobný štýl. Preto Stradivarius ponúka široký sortiment oblečenia, obuvi a doplnkov ženám s moderným životným štýlom, ktoré každý deň skúmajú svoju vášeň pre módu, štýl a kreativitu.

Tvorenie odkazov na podstránky:

  • použite odkaz s názvom „Stradivarius.com/ro – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
  • Príklad:
    • Stradivarius.com/ro – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=09b44056
    • Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=09b44056&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=09b44056&data2=https://www.stradivarius.com/ro/femei/nout%C4%83%C8%9Bi-c1020093504.html
    • URL adresu treba pred vložením encodnúť

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?
  • BANEA ?

Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani zakázaní. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté. Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

 

Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?