Zhrnutie mesiaca máj 2024
Leto nám už klope na dvere, no jeho príchod je každoročne sprevádzaný aj poklesom predajov. Ľudia trávia viac času na záhradách, výletoch či dovolenkách a prirodzene menej nakupujú. Naďalej sa však tešíme z medziročného porovnania výsledkov. V máji si publisheri oproti minulému roku zarobili na províziách až o 15 % viac. 😊
Pozrite si tie najdôležitejšie aktuality v jednej minúte:
Výsledky mesiaca máj 2024
- Počet konverzií: 73 186
- Provízie publisherov: 342 692 €
- Celkový obrat e-shopov: 5 479 654 €
Pre zachovanie relevancie výsledkov neuvádzame do celkového počtu konverzií a do jednotlivých grafov výsledky kampane Árukereső.hu.
Zastúpenie segmentov v máji 2024
Top 6 segmentov
Ostatné segmenty
Porovnanie segmentov v mesiacoch apríl vs. máj 2024
Podľa počtu konverzií
TOP 6 segmentov
Ostatné segmenty
V máji sa darilo najmä kampaniam zo segmentu Detský tovar a hry, kde pozorujeme až 40 % nárast v počte konverzií. Medzi najobľúbenejšie kampane patria Szalaykonyvek.hu, Bezvaplenky.cz, Regiojatek.hu a Najlepsiehracky.sk. Vysoký medzimesačný nárast však pozorujeme aj v kampani Hrackomat.cz.
Okrem toho rástli konverzie aj v segmentoch Darčeky a papiernictvo (+8 %), Domácnosť a záhrada (+7 %) a Šport (+6 %).
Naopak, uplynulý mesiac nepotešil publisherov s projektami zo segmentu Auto-moto, kde pozorujeme pokles konverzií o 16 %.
Poklesy vidíme aj v segmente Multishop (-9 %), Erotika (-8 %) a Hobby a cestovanie (-5 %).
Podľa priemernej hodnoty objednávky
TOP 6 segmentov
Ostatné segmenty
V segmente Auto-moto vidíme pokles v priemernej hodnote objednávky, a to o 21 eur. Pokles o 10 eur nastal aj v kampaniach zameraných na Detský tovar a hry. V oboch segmentoch však prišiel tento úpadok po výraznom aprílovom náraste.
Ľudia viac investovali do finančných a iných služieb, kde vidíme nárast o 18 eur. Priemerná hodnota objednávky rástla taktiež v segmente Multishop, a to o 11 eur.
Podľa priemernej výšky provízie
TOP 6 segmentov
Ostatné segmenty
V segmente Hobby a cestovanie klesla priemerná provízia o viac ako polovicu (o 3,94 eur), avšak až po rovnako vysokom náraste v predošlom mesiaci.
Skokani mája
Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní apríla s májom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v apríli aspoň 50 a viac konverzií.
- Born2Be.com.ro +263 %
- Medenceorias.hu +259 %
- ENbook.pl +238 %
- MyProtein.sk +154 %
- Mobilfox.hu +116 %
Prvú trojicu májových skokanov zostavili CSS partneri, ktorým sa mimoriadne darí v rumunskej kampani Born2Be.com.ro, maďarskej Medenceorias.hu a poľskej Enbook.pl.
Najlepšie zárobky publisherov v máji 2024
Kampane s najvyššími zárobkami publisherov
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Árukereső.hu
- Voyo.cz
- 4Home.cz
- Helveti.cz
- eyerim.pl
- eyerim.cz
- Wolt.com/cs/cze
- Planeo.sk
Do rebríčku kampaní, ktoré publisherom prinášajú najvyššie zárobky, sa vrátila kampaň Helveti.cz.
Objavila sa tu aj poľská eyerim kampaň, a to dokonca o miesto vyššie nad českou.
Publisheri s najvyššími zárobkami
Typ |
Provízie |
Ostatné |
24 505 € |
Ostatné |
21 420 € |
Obsah |
15 876 € |
Ostatné |
13 868 € |
Ostatné |
13 543 € |
Obsah |
10 692 € |
Ostatné |
8 811 € |
Ostatné |
8 794 € |
Ostatné |
7 877 € |
Ostatné |
7 765 € |
Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.
Čo propagovať v letných mesiacoch? Dámske šaty, detské sandálky aj zdravé maškrty
Starstyle.sk
E-shop Starstyle.sk ponúka módne kúsky a inšpiráciu pre ženy aj mužov.
Okrem širokého výberu šiat, plaviek, šľapiek, sandálok a ďalšieho tovaru, ktorý dopĺňajú každý týždeň, ponúkajú pravidelne zaujímavé akcie a výpredaje. Navyše je všetok tovar skladom a odoslaný do 24 hodín.
Kampaň je k dispozícii pre slovenský, český aj maďarský trh a čaká vás v nej provízia až 12 %.
Priemerná hodnota objednávky za tento rok je 29,60 eur a konverzný pomer 3,79 %.
Prezuvky.sk
Na e-shope Prezuvky.sk nájdete ručne vyrábané papučky, topánočky a sandálky známej a kvalitnej značky RAK.
Ide o slovenskú firmu s 30 ročnou tradíciou, ktorá obula do ikonických textilných papučiek už nejednu generáciu škôlkarov a školákov. Dnes už neponúkajú len papučky, ale topánočky do všetkých ročných období, vrátane letných sandálok, tenisiek či capačiek pre prvé krôčiky.
Kampaň je vhodná pre projekty zaoberajúce sa detským tovarom a módou, s províziou až 7,5 %.
Slowlandia.com
Zdravé a kvalitné maškrtenie, to je Slowlandia. Produkty z prémiových orechov, kakaa a zdravých sladidiel sú vyrobené v Nitre na Slovensku vo svetovej kvalite, o čom svedčí nielen ich chuť, ale aj prestížne ocenenia.
Bestsellerom je lieskovcovo-kakaová Slowtella, ktorá je dnes už legendou medzi orieškovými maslami, ale zákazníci si obľúbili taktiež orieškové krémy, orechy v čokoláde či ďalšie snacky.
Produkty je vhodné propagovať ako tip na darček, zdravé maškrtenie pre športovcov či ako alternatívu bežných sladkostí pre deti.
V kampani vás čaká provízia až 15 %.