Tip na kampane: Chocolissimo SK, CZ
Kampaň Chocolissimo.sk a Chocolissimo.cz je v Dognete spustená približne 2 roky. Počuli ste už o nich? Pokiaľ nie, tak vám v tomto článku Chocolissimo priblížime a povieme, prečo by ste ich mali propagovať 🙂
Značka Chocolissimo funguje už od roku 2004, avšak na český a slovenský trh sa dostali až v roku 2015. Firma pôsobí v celej Európe a je výrobcom a distribútorom čokoládových výrobkov pre náročnejších klientov. Ponúkajú okolo 300 príchutí ručne vyrobených praliniek, čokoládové tabuľky, 3D čokoládové figúrky, ručne vyliaté tabličky čokolády v kombinácií s originálnymi príchuťami, vôňami, ovocie v čokoláde, personalizované čokolády a mnoho ďalších.
Od počiatku sa sústreďovali na kvalitu a distribúciu kvalitnej belgickej čokolády. Originálny autorský a taktiež najstarší projekt sa vola Chocotelegram, čo je v podstate nástroj k písaniu čokoládového textu z čokoládových písmen, ktoré sú zabalené do krabičky imitujúcej obálku, takže ako celok pripomínajú dopis.
Fakty o kampani Chocolissimo
- Kampaň má províziu dohodnutú pre obe mutácie rovnako, a to na 12 % pre obsahových publisherov a 8 % pre cashbackové portály a kupónové weby. Dĺžka cookies je nastavená na 30 dní.
- Konverzný pomer pre Chocolissimo.sk je v Dognete 2,22 % a Chocolissimo.cz má konverzný pomer 3,67 %.
- Prvky, ktoré sú k dispozícií publisherom zahŕňajú bannery a XML feed.
- Kampaň môže byť propagovaná aj influencermi.
Prečo používať kampaň Chocolissimo?
Chocolissimo má za sebou rozsiahlu históriu a na trhu je stabilne fungujúcim e-shopom. Ponúka pestrý výber belgických čokolád, ktoré majú v ponuke v zaujímavých prevedeniach, tvaroch, príchutiach a sú krásne zabalené.
Značka Chocolissimo sa predovšetkým zaoberá darčekovými predmetmi, reklamnými predmetmi pre firmy, ale aj darčeky pre súkromné osoby k rôznym príležitostiam, ako sú Vianoce, Valentín, narodeniny, svadba, Deň matiek, Deň otcov, poďakovanie, a mnoho ďalších, čo znamená, že produkty tejto značky sa dobre predávajú celoročne. V ponuke majú okrem spomínaných produktov aj bohatý sortiment personalizovaných výrobkov. Je radosť dostať sladký darček, ktorý k tomu ešte aj pekne vyzerá aj v bežný deň 🙂
Ich výrobky sú dôkladne spracované v každom kroku výroby s použitím kvalitných ingrediencií. Výsledné produkty majú neobyčajné balenie, ktoré ohúri na prvý pohľad, a čo je takisto dôležité je rýchla výroba, a možnosť určenia dátumu doručenia.
Ako propagovať kampaň Chocolissimo?
- Je to ideálna kampaň pre darčekové portály, v ktorej si zákazníci môžu vybrať medzi klasickými bonbonierami. Iní zvolia luxusnejšiu verziu s drevenou škatuľkou, prípadne balením s fotografiou.
- Komunikujte kvalitu tovaru, precíznosť výroby a originálne balenie.
- Využitie skvelé referencie od používateľov.
- Môžete sa zamerať na TOP produkty a postupne spraviť článok pre každý výrobok. Ich zoznam nájdete v popise Chocolissimo.sk a Chosolissimo.cz kampane.
- Vhodné aj pre ženské, prípadne aj mužské blogy s tipmi na darčeky pre svojich partnerov/partnerky.
Výhody e-shopu Chocolissimo
- Možnosť posielania darčekov bez informácie o tom, kto daný darček objednal, a hlavne v balíčkách nie sú faktúry ani cenovky, takže je možné v kľude objednať anonymný darček ako prekvapenie.
- Vopred určený dátum doručenia.
- Rýchle dodanie – pre Slovensko platí, že ak si objednáte výrobky do 10.00 hod., tak Vám tovar odošlú ešte v ten istý deň a doručia behom 2 – 3 pracovných dní. Pre Česko platí, že tovar objednaný do 7.00 hod. posielajú taktiež v ten istý deň, ale doručenie je počas 24 hod.
- Automatické doručenie zdarma pre objednávky nad 35 €.
- Nejde len o sezónne výrobky, keďže takéto darčeky je možné darovať počas celého roka.
Ak ešte kampaň nepropagujete, neváhajte a vyskúšajte si ju nasadiť. Stačí sa k nám registrovať alebo prihlásiť, požiadať do pridanie kampane a môžete ju využívať. Ak budete mať akékoľvek otázky ohľadom produktov alebo e-shopu, kľudne nás kontaktujte 🙂