Tip na kampaň: TempoNábytok.sk
Kampaň TempoNábytok.sk patrí v Dognete medzi dlhodobo obľúbené kampane zo segmentu bývania a nábytku a publisheri ju môžu používať už takmer 5 rokov.
Spoločnosť TEMPO KONDELA vznikla v roku 2003, no majitelia sa obchodu s nábytkom venovali už od roku 1992 pod iným menom. Okrem e-shopu Temponábytok.sk prevádzkuje aj 22 kamenných maloobchodných predajní pod značkou TEMPO KONDELA NÁBYTOK.
Fakty o kampani TempoNábytok.sk v Dognete
- Kampaň má províziu 4%, rovnakú pre všetky typy publisherov a dĺžka cookies je nastavená štandardne na 30 dní.
- Konverzný pomer je priemerne 1,73%.
- Publisherom sú k dispozícií bannery, dlhodobý kupón na dopravu zdarma, XML feed aj zoznamy najpredávanejších produktov a kategórií.
Čo je TempoNábytok.sk?
TempoNábytok.sk je stabilný e-shop, za ktorým stojí spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami s predajom nábytku. Okrem e-shopu majú aj sieť 22 maloobchodných kamenných predajní po celom Slovensku. Ponúka široký sortiment nábytku do každej miestnosti v byte či dome, do kancelárií ale aj rôzne bytové doplnky ako deky, vankúše, lampy, koberce či obrazy, ktoré zútulnia každý interiér aj exteriér. V e-shope TempoNábytok.sk nájdete nábytok každého charakteru – či už preferujete vidiecky, moderný minimalistický, industriálny alebo provensálsky štýl.
Aké sú výhody e-shopu TempoNábytok.sk?
- Dizajn založený na nových trendoch, mesačne dopĺňaná ponuka o lákavé novinky.
- Nový a moderný dizajn e-shopu.
- Majú vlastnú prepravu – zákazník si objedná v pohodlí domova a tovar mu bude doručený až domov.
- Jednotlivé kusy nábytku ponúkajú v rôznych farebných prevedeniach.
- Možnosť zobrazenia nábytku v 3D, kde zákazník vidí všetky detaily aj štruktúru materiálu.
- Možnosť nakúpiť so zľavou – výpredaje, rozbalený tovar, vrátený tovar a pod. Pre publisherov v Dognete je k dispozícií dlhodobý kupón na dopravu zdarma.
- Možnosť nákupu na splátky.
- Každý rok vychádza nový katalóg a k tomu mesačne vychádza leták Tempo Hity.
- Majú na e-shope vlastnú sekciu blog, kde uverejňujú zaujímavé články.
- Vlastný lifestylový magazín TEMPO magazín.
Ako túto kampaň čo najlepšie využiť?
- Je to ideálna kampaň pre obsahové weby v segmente domácnosti, blogy a recenzie produktov. Stačí odporučiť produkt, odkázať na konkrétnu podstránku a konverzie budú veľmi vysoké.
- Kampaň ponúka široké spektrum tém pre obsahové weby – inšpirácia priamo na blogu.
- Široké portfólio tovaru aj značiek vhodné na SEO a long-tail.
- Výborná kampaň pre katalógy v segmente bývania – XML feed vieme dodať po dohode.
- E-shop má pravidelné akcie a výpredaje, ktoré sa dajú dobre komunikovať.
- K dispozícií je zoznam najpredávanejších produktov, na ktoré sa treba zamerať. Celkovo idú najviac sedačky, postele a kuchynské linky.
- Ozvať sa nám môžete aj ohľadom nejakej zaujímavej extra spolupráce.
Dozvedeli ste sa o tejto kampani niečo zaujímavé? Pokiaľ sa pohybujete v segmente nábytku a bývania a túto kampaň nevyužívate, určite by ste s tým mali začať. V prípade, že máte akékoľvek otázky, alebo nápady na užšiu spoluprácu, neváhajte sa na nás obrátiť. 🙂