Septembrové novinky pre publisherov

Septembrové novinky pre publisherov

Leto ubehlo znova akosi prirýchlo, avšak veríme, že si z neho odnášate mnoho krásnych zážitkov a ešte viac novonačerpaných síl. Budete ich potrebovať, nakoľko sa nezadržateľne blíži hlavná e-commerce sezóna každého roka. 🙂

Poďme sa v poslednom letnom diele noviniek pozrieť na to, ako sa Dognetu darilo v auguste.

Novinky z Dognetu budú aj naďalej vychádzať vo forme článku, videa, ale aj ako podcast. Septembrové novinky pre publisherov vám vo videu prinášajú Zuzka a Veronika. 🙂

     

    Zhrnutie mesiaca august 2023

    • Počet konverzií – 76 227
    • Vyplatené provízie publisherom – 310 419 €
    • Celkový obrat e-shopov – 5 409 942 €

    Do celkového počtu konverzií sú zarátané aj konverzie z kampane Árukereső.hu, v ktorej konverziu nepredstavuje dokončená objednávka, ale preklik z Árukereső.hu na niektorý z e-shopov, ktorých produkty tento nákupný portál ponúka. Z tohto dôvodu môžeme vidieť od augusta v súhrne každého mesiaca o viac ako 1000 konverzií.

     

    Zastúpenie segmentov v auguste 2023

    V auguste už tradične dominoval segment Bývanie a nábytok, pričom jeho zastúpenie na počte konverzií a výške provízií v sieti naďalej rastie. Podiel tohto segmentu na celkovom počte konverzií narástol o 2 percentuálne body a na celkovej výške provízií o 3 percentuálne body.

    V ostatných segmentoch vidíme iba minimálne zmeny, ktoré nepresiahli 1 percentuálny bod.

     

    Porovnanie segmentov v mesiacoch júl vs. august 2023

     

    Podľa počtu konverzií

    Ľudia v auguste nakupovali viac nábytku a vybavenia do domácnosti. Počet konverzií v segmente Bývanie a nábytok narástol až o 13 %. Takmer dvojnásobný nárast konverzií v porovnaní s júlom vidíme v kampaniach Svetla24.czHouseland.sk.

    Nárast konverzií pozorujeme aj v segmente Zdravie a výživa o 4 %, v segmente Móda a krása o 3 % a v segmente Ostatné o 1 %.

    Naopak, najvýraznejší pokles o 9 % nás čakal v segmente Šport a o 3 % v segmente Elektro.

     

    Podľa priemernej hodnoty objednávky 

    Hoci ľudia nakupovali viac, vyberali si lacnejšie produkty, menej produktov alebo využívali rôzne akcie a výpredaje, čo vidíme na poklese priemernej hodnoty objednávky takmer vo všetkých segmentoch.

    Výnimku predstavuje segment Zdravie a výživa, kde priemerná hodnota objednávky narástla o 2 eurá.

    Najväčší pokles pozorujeme v segmente Elektro, kde priemerná hodnota objednávky v auguste klesla o 12 eur a v segmente Šport, kde klesla o 9 eur.

     

    Podľa priemernej výšky provízie

    Dobrou správou je, že hoci priemerná hodnota objednávky v auguste poklesla, priemerná výška provízie napriek tomu vo väčšine segmentov stúpala. To svedčí o tom, že mnohí inzerenti sa snažia vo svojich kampaniach ponúknuť motivujúce podmienky, vďaka ktorým si dokážete zarobiť zaujímavé provízie aj z objednávok v nižších hodnotách.

    V segmente Bývanie a nábytok narástla priemerná výška provízie o 38 centov a v segmente Ostatné o 33 centov.

    Avšak v segmentoch, kde sme pozorovali najvýraznejší pokles v priemernej hodnote objednávky, klesla aj priemerná výška provízie – konkrétne v segmente Šport o 48 centov a v segmente Elektro o 7 centov.

     

    Skokani augusta

    Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní júla s augustom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v júli aspoň 50 a viac konverzií.

    1. Fabulo.hu +191 %
    2. TimeStore.pl +146 %
    3. Lampisilumini.ro +134 %
    4. Wolt.com/sk +95 %
    5. Mobilonline.sk +89 %

    Prvé tri priečky v rebríčku augustových skokanov obsadili zahraničné kampane.

    Na prvom mieste vidíme maďarskú kampaň Fabulo.hu zameranú na masážne, fitness a zdravotnícke pomôcky. Nasleduje kampaň s módnymi doplnkami TimeStore.pl a kampaň s osvetlením Lampisilumini.ro.

    Ak vás úspech týchto kampaní inšpiroval, ale nemáte projekt na danom trhu, máme pre vás dobrú správu – všetky tieto kampane v Dognete nájdete aj pre český a slovenský trh 🙂

     

    Najlepšie zárobky publisherov v auguste 2023

     

    Kampane s najvyššími zárobkami publisherov

    1. Moebelix.cz
    2. Moebelix.sk
    3. Svetla24.cz
    4. 4Home.cz
    5. Mall.sk
    6. 4Home.sk
    7. MerkuryMarket.sk
    8. Voyo.cz
    9. MojNabytok.sk
    10. Svetla.sk

    V auguste sa rebríček kampaní, ktoré vám priniesli najväčšie zárobky, trošku premiešal.

    Tretie, bronzové miesto obsadila kampaň Svetla24.cz, ktorá sa sem prebojovala až z ôsmeho miesta, na ktorom sa umiestnila v júli. Kampaň Mojnabytok.sk postúpila z júlového desiateho miesta na deviate.

    Do rebríčka sa taktiež vrátili kampane Voyo.cz a Svetla.sk.

     

    Publisheri s najvyššími zárobkami

    Typ

    Počet predajov

    Provízie

    Ostatné

    2 934

    30 587 €

    Ostatné

    1 855

    15 722 €

    Obsah

    1 948

    12 058 €

    Ostatné

    4 067

    ‎9 074 €

    Obsah

    1 872

    ‎8 749 €

    Ostatné

    2 537

    8 323 €

    Obsah

    2 331

    8 302 €

    Obsah

    4 403

    7 813 €

    Obsah

    1 443

    7 351 €

    Ostatné

    1 499

    ‎7 303 €

    Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
    „Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.

     

    Tipy na september

     

    Digitálna Univerzita

    V Dognete považujeme neustále vzdelávanie za veľmi dôležité. Najmä v takej rýchlo napredujúcej oblasti ako je online marketing. Preto sme veľmi radi, že na Slovensku existujú projekty ako Digitálna Univerzita. 🙂

    Digitálna Univerzita sa už 6. rok špecializuje na profesionálne vzdelávanie v oblasti online marketingu. O tom, že má skutočne čo ponúknuť, hovorí niekoľko ocenení a výučba zastrešená viac ako 32 špecialistami z praxe.

    Tí vás naučia lepšie pracovať so SEO, zlepšiť svoj copywriting a obsah, popasovať sa s tvorbou obsahu na sociálnych sieťach, ale aj osvojiť si základy grafického dizajnu či PPC reklamy a mnoho ďalšieho, vďaka čomu získate komplexný prehľad v online marketingu, ktorý vám pomôže posunúť váš affiliate projekt ďalej a zvýšiť svoje zisky.

    Môžete si vybrať z 3 druhov štúdia – od základného certifikovaného štúdia, cez expert štúdium pre už ostrieľaných marketérov, až po MBA štúdium, na konci ktorého vás čaká medzinárodne uznávaný titul.

    Teraz vám spoločne prinášame jedinečnú príležitosť absolvovať ku štúdiu bezplatnú individuálnu konzultáciu s expertom na vybranú tému! Stačí, keď napíšete pri registrácii na vybrané štúdium do poznámky „Dognet“ a po úhrade štúdia získate hodinovú konzultáciu zadarmo. 🙂

     

    nabbi.sk

    Provízia: až 6 %
    Kupónové weby, cashbackové portály a CSS povolené.

    nabbi.sk je obľúbený e-shop s nábytkom a vybavením do domácnosti, ktorý je jedným z popredných predajcov v tejto oblasti na Slovensku. V ich sortimente nájdete produkty pre všetkých – od ľudí, ktorí hľadajú najmä cenovo výhodné produkty, až po tých najnáročnejších zákazníkov. Kampaň ponúka províziu až 6 % pre obsahových partnerov (do 15.9. navýšenú na 12 %) a až 3 % pre kupónové weby a cashbacky. K dispozícii je aj povolenie pre CSS partnerov a kvalitný produktový feed.

     

    Allegro.cz

    Provízia: 40 % z Allegro provízie
    Kupónové weby a cashbackové portály povolené.

    Allegro je najväčšou obchodnou platformou v Poľsku, na ktorej sa denne predá 900 000 položiek z rozličných segmentov od elektroniky, cez módu, nábytok, kozmetiku, športové vybavenie a detský tovar až po potraviny.

    V kampani sa provízia nepočíta z celkovej hodnoty objednávky, ale z provízie, ktorú Allegro účtuje za predaj produktov e-shopom, ktoré s touto platformou spolupracujú. Príklad výpočtu provízie nájdete na karte kampane.

    Do 30.10. platí bonus +5 CZK za každú objednávku pre obsahových, kupónových aj cashbackových partnerov. Obsahoví partneri získavajú navyše ešte +1 CZK za každého nového zákazníka.

     

    Árukereső.hu

    Provízia: 72 % z hodnoty konverzie
    Kupónové weby a cashbackové portály povolené.

    Árukereső.hu je popredný maďarský porovnávač cien a produktov a online nákupný sprievodca. Nejde o internetový obchod, ale o webovú stránku, ktorá zhromažďuje ponuky rôznych e-shopov.

    Konverzia v kampani nepredstavuje dokončenú objednávku, ale preklik na niektorý z e-shopov, ktorého produkty Árukereső.hu inzeruje a na ktorých je možné si ich zakúpiť. Bližšie informácie o províziách nájdete na karte kampane.

    Zarábajúci affiliate web
    E-book zadarmo

    Zarábajúci affiliate web

    Už len jeden krok vás delí od získania e-booku, ktorý vám ukáže cestu k zarábaniu na webe formou affiliate marketingu

    Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

    Akých inzerentov u nás nájdete?