Aké kampane sa oplatí propagovať v januári?

Aké kampane sa oplatí propagovať v januári?

Poznáte to. “New year, new me”. V januári, po sviatkoch, sú všetci unavení z nakupovania, no zato majú plno predsavzatí. Asi najčastejšie sa opakujú predsavzatia ohľadom chudnutia, lepšieho stravovania, športu a celkovo lepšej životosprávy. Toto treba využiť a zamerať sa práve na tie kampane, ktoré pomáhajú ľuďom s plnením týchto najčastejších predsavzatí. Aké to teda sú?

Tento rok určite schudnem 

  • ADVANCEnutraceutics – Advance predáva niekoľko prípravkov, ktoré pomáhajú ľuďom schudnúť. Zamerajte sa teda hlavne na Garsin či KetoSlim. Kampaň má dlhodobo slušný cca 6% konverzný pomer a priemerná cena za konverziu je až 6€.
  • Bohatstvo-prirody.sk – E-shop tiež ponúka širokú ponuku produktov na chudnutie a diéty. Konverzný pomer v kampani za posledný rok bol 2,2% a priemerná výška provízie je 2,26€. Zaujímavé je, že počas januára 2019 sa konverzný pomer v kampani zvýšil až na takmer 3%.
  • E-slim.sk / cz – kampaň zameraná vyslovene na chudnutie. V Dognete je pomerne krátko, no je to presne ten typ kampane, ktorá pôjde práve v tomto období.
  • KetoDiet.sk / cz – rýdzo česká značka ponúkajúca chutné proteínové jedlá, zameraná na ľudí, ktorý sa snažia schudnúť. Propagovaním tejto kampane, ktorá len nedávno pribudla do Dognetu, spravíte určite dobre. Je to, aj vďaka rozhlasovej a televíznej reklame, známa značka, proteínové diéty sú obľúbené a je vysoký predpoklad, že kampaň bude dobre konvertovať. 
  • Mojalinia.sk – je známa kampaň v segmente chudnutia. Konverzný pomer je viac ako 5,4% a priemerná výška konverzie je 3,7€.

Začnem cvičiť / chcem zdravšie žiť

Častokrát sa spája s chudnutím, takže odporúčame kampane kombinovať. Môžete propagovať rôzne výživové doplnky pre športovcov, športové náčinie ale aj športové oblečenie. Ľudia rozhodnutí začať sa viac venovať športu budú práve v tomto období nakupovať vybavenie. 

  • BiotechUSA – kampaň s kvalitnými výživovými doplnkami pre športovcov. Má zaujímavý sortiment pre ľudí, ktorí chcú schudnúť, zlepšiť svoju výkonnosť, či nabrať svalovú hmotu. Konverzný pomer v kampani je takmer 7% a priemernú cenu za konverziu viac ako 3€.
  • FitVyziva.cz – táto česká kampaň poskytuje nielen doplnkové výživy ale aj všetko potrebné pre šport – športové potreby, nástroje aj oblečenie. Konverzný pomer je necelé 3% a priemerná cena za konverziu viac ako 6€.
  • Gymbeam.sk – obľúbená a známa kampaň GymBeam ponúka kvalitné výživové doplnky pre športovcov, ale majú aj vlastnú radu oblečenia a predávajú tiež pomôcky na cvičenie. Konverzný pomer je viac ako 5,5% (v januári až takmer 9%) a priemerná cena za konverziu je 2,5€. 
  • InSPORTline.sk – jeden z najznámejších e-shopov so športovými potrebami na Slovensku. Majú široký sortiment vybavenia na rôzne druhy športov. Konverzný pomer je síce len cca 1%, no priemerná odmena za jednu konverziu je viac ako 7€.
  • MyProtein – kampaň má mutácie až v 4 jazykoch (SK, CZ, RO, HU). Ponúkajú doplnky výživy, vitamíny aj oblečenie. Konverzný pomer v kampaniach je cca 1 – 1,5% a za jednu konverziu dostanete v priemere 3-4€. 
  • Top4 kampane – zamerať sa môžete na rôzne športy. Napr. na bežcov s kampaňou top4running.sk / cz / hu, futbalistov s top4football.sk / cz / hu, na crossfit, fitness či posilňovanie s kampaňami top4fitness.sk / cz / hu.

V segmente zdravia, výživy a športu, máme omnoho viac kampaní. Pokiaľ by ste chceli zistiť napr. konverzný pomer, alebo iné údaje niektorej z tých, ktoré v článku obsiahnuté nie sú, neváhajte sa na mňa obrátiť. 🙂

Júlia Ferancová
Júlia Ferancová

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?