Marcové novinky z Dognetu

Marcové novinky z Dognetu

Je tu apríl a s ním prinášame aj ďalšiu časť noviniek z Dognetu. Pozrieme sa, čo máme nové v Dognete, ako fungujeme v aktuálnej “korona situácií” a aký to má celé vplyv na e-commerce trh a fungovanie affiliate siete.

Keďže celý tím makáme na home office, dnešná časť noviniek sa bude musieť zaobísť bez videa. Našťastie máme na prácu z domu dobrý tréning, keďže aj v bežné týždne sme zvyknutí pracovať 2 dni v týždni z domu. Každý má doma rovnaké vybavenie na prácu ako v kancelárii, s kolegami máme pravidelné online porady a na dennej báze komunikujeme cez Slack, takže nás nejaká karanténa nezastaví a makáme na 100%.

 

Affiliate kampane v čase koronakrízy

V týchto dňoch vnímame v Dognete 2 trendy. Na jednej strane vnímame extrémny dopyt po urýchlenom zapnutí kampaní inzerentov, s ktorými sme v štádiu spúšťania kampane. Vnímajú, že affiliate marketing je aktuálne jediný kvalitný čisto performance kanál, ktorý môže e-shopu pomôcť.

Na druhej strane sa ale ozývajú aj inzerenti, ktorí majú problémy s naskladnením niektorých druhov tovaru, majú problémy s dodaním tovarov a kapacitou expedície. Častokrát teda manažment začína riešiť rôzne opatrenia, zahŕňajúce znižovanie nákladov, ktoré sa logicky dotýka aj investícií do online reklamy a teda aj ich affiliate kampaní.

Nech už chcete nárast dopytu ešte viac využiť alebo naopak, máte problémy so sortimentom či logistikou, v oboch prípadoch vám práve affiliate marketing prináša ideálne možnosti riešenia a istotu kontroly nákladov.

Viac o tom, ako k tejto výzve pristupovať a prečo práve affiliate marketing je pre Vás v tejto chvíli správnym kanálom, sa dočítate v článku od kolegu Romana Dobiáša.

Ak máte akékoľvek obavy, alebo riešite hocijakú situáciu a chcete sa poradiť, ako ohľadom affiliate kampane postupovať, obráťte sa na nás. Máme premyslených a pripravených niekoľko scenárov, aby sme Vám čo najviac vyhoveli.

A iná téma by nebola?

Ja viem, teraz sa z každej strany rieši len jedna téma dookola. Niet sa ale asi čomu čudovať, keďže sme v situácií, akú si väčšina z nás nemôže pamätať. My to berieme zodpovedne a sedíme doma, takže moc noviniek aktuálne nemáme.

Za zmienku ale určite stojí, že kolega Dávid Puha, s našim chorvátskym kolegom Čedom Velaševićom sa stihli zúčastniť konferencie CRO Commerce2020 v chorvátskom Záhrebe.

Na konferencii prednášalo viac ako 30 odborníkov z rôznych oblastí ako budúcnosť obchodu, UX, logistika aj trendy v platobných metódach.

Dávid s Čedom boli medzi vystavovateľmi a s návštevníkmi konferencie sa podelili s informáciami o affiliate sieti Dognet. Chorvátsky affiliate trh je vo svojich začiatkoch a teda to pre nás bola výborná príležitosť predstaviť naše služby a dôležitosť affiliate marketingu v ich e-commerce projektoch.

 

Na záver už len zopakujem, že ak máte akékoľvek otázky, problémy či pochybnosti v súvislosti s aktuálnou situáciou kvôli koronavírusu COVID-19, neváhajte sa na nás obrátiť a spoločne prídeme na najlepšie riešenie.

Pokiaľ je to možné, tak buďme doma a hlavne nech sme zdraví! 🙂

 

Júlia Ferancová
Júlia Ferancová

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?