Weleda.cz

Kampaň Weleda.cz

Provízia: 15 %, 10 % pre cashbackové portály a 5 % pre kupónové weby

O e-shope:

Weleda je švajčiarsko-nemecká spoločnosť špecializujúca sa na výrobu prírodných produktov zdravotnej starostlivosti a kozmetiky. Bola založená v roku 1921 Rudolfom Steinerom, Itou Wegmanovou a Oskarom Schmiedelom. Jej meno pochádza od keltskej bohyne múdrosti a liečenie, Veledy.

Weleda sa od svojho založenia snaží o to, aby jej výrobky boli prírodné a udržateľné, bez použitia syntetických konzervantov, farbív, parfumov a ropných derivátov. Produkty sú často vyrábané z rastlín pestovaných vo vlastných bio-dynamických záhradách.

O produktoch:

Weleda ponúka širokú škálu produktov vrátane telových olejov, krémov, šampónov, mastí a ďalších. Weleda je tiež známa svojím zameraním na holistický prístup k starostlivosti o telo a dušu. Jednou z najznámejších radov je Skin Food, bohatý, výživný krémový rad pre suchú a citlivú pokožku, ktorý je obľúbený u celebrít a profesionálov v obore krásy.

Výnimočný je aj detský rad s nechtíkom, ktorý si v Českej republike vyslúžil titul „mamičkami najodporúčanejší“, a to opakovane. Tento rad je obzvlášť šetrný k citlivej pokožke našich najmenších. Špeciálny rad MAMA je skvelým partnerom pre všetky budúce mamičky, ponúkajúci produkty ako pre boj proti striám, tak pre masáže pŕs či dojčenský čaj.

Viac info:

Avšak, Weleda sa nezameriava len na telo, ale aj na pleť. V tomto roku sme uviedli na trh dva fantastické pleťové rady. Spevňujúci pleťový rad s granátovým jablkom a maca-peptidmi, ktorý dodá pleti vitalitu, a k nášmu obľúbenému radu Skin Food sme pridali aj tri nové produkty špeciálne určené na starostlivosť o pleť.

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?


Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je povolená, brandové kľúčové slová vrátane preklepov musia byť vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani povolení. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.


Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?