Tamaris.com/cs-CZ/

Kampaň Tamaris.com/cs-CZ/

Shoe love is true love – v Tamaris nájdu módy znalé ženy zamerané na životný štýl všetko, po čom túžia. Veľký výber obuvi, doplnkov a oblečenia pre každú príležitosť. Ako affiliate partner môžete ťažiť z povedomia o značke, vysokých hodnôt nákupných košíkov a spravodlivých provízií.

Tvorenie odkazov na podstránky (príklad pre obsahovú kampaň):

  • použite odkaz s názvom „Tamaris.com/cs-CZ/ (for content) – deeplink with destination URL as data2 parameter“
  • do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
  • Príklad:
    • Tamaris.com/cs-CZ/ (for content) – deeplink with destination URL as data2 parameter odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf
    • Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=https://tamaris.com/cs-CZ/boty-1/
    • URL adresu treba pred vložením encodnúť

 

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media ?

Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani zakázaní. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté. Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

 

Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?