tamaris.com/cs-CZ/

Každú sezónu vytvára Tamaris pestrý svet obuvi, ktorý čaká na objavenie ženami milujúcimi nové trendy. Milovníčky obuvi nájdu v kolekcii Tamaris výnimočnú šírku sortimentu, ktorý ponúka vhodné topánky na každú príležitosť. Extravagantné modely priamo z prehliadkového móla, ležérne tenisky alebo klasika v módnom oživení – moderná žena orientovaná na životný štýl nájde u európskej značky obuvi číslo jeden kvalitu spojenú s dizajnom, aktuálnym duchom a emóciami.

Ak vás teda oslovujú témy ako móda, krása a životný štýl, partnerský program Tamaris je pre vás to pravé.

Vaši priaznivci a návštevníci profitujú

  • z povedomia o značke Tamaris (s podporou televíznej, out-of-home a printovej reklamy).
  • Z najväčšieho sortimentu výrobkov Tamaris v Európe s viac ako 3 000 položkami, ktoré sú neustále k dispozícii.
  • Z veľmi širokého sortimentu, ktorý osloví takmer každú cieľovú skupinu žien vo veku 25-65 rokov.
  • Okrem obuvi Tamaris ponúka aj doplnky, hodinky, slnečné okuliare, oblečenie, kabelky a kufre.

    Tvorenie odkazov na podstránky:

    • použite odkaz s názvom „Tamaris.com/cs-CZ/ – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
    • do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
    • Príklad:
      • Tamaris.com/cs-CZ/ (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf
      • Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=
      • Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=https://tamaris.com/cs-CZ/vsechny-damske-boty/
      • Cieľovú URL adresu odporúčame pred vložením encodnúť

    Prvky k dispozícii

    • Bannery ?
    • XML feed
    • Kupóny
    • PR články
    • Extra spolupráce
    • E-mail šablóny
    • Influenceri
    • iFrame
    • Dognet Media ?

    Povolenia pre publisherov

    • Cash-back
    • Obsah
    • Kupónové weby
    • Emailing
    • Priame PPC
    • Google CSS
    • Externé kupóny
    Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté. Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

    Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.

    Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

    Akých inzerentov u nás nájdete?