Pepita.com/sk

Kampaň Pepita.com/sk

Pepita.com/sk je marketplace / internetový obchod spustený v lete 2017, kde si naši zákazníci môžu kúpiť takmer všetko na jednom mieste. Na našom portáli je registrovaných už viac ako 1000 partnerov a v našom sortimente je k dispozícii viac ako 2 896 900 produktov, ktorých počet každým dňom rastie.

Náš internetový obchod ponúka široký sortiment produktov najobľúbenejších značiek: záhradné a kutilské náradie, nástroje, drogéria, notebooky, technické a odevné výrobky, ako aj hračky, knihy, kancelárske potreby a športové vybavenie. Máme tiež širokú ponuku výrobkov pre deti a mamičky. 

Začiatkom roka 2020 investor rizikového kapitálu Portfolion so sídlom v Budapešti získal podiel v spoločnosti, čím posilnil jej finančné zabezpečenie a potenciál ďalšieho rozvoja.

Náš rapídny rast bol v priebehu rokov ocenený viacerými cenami, na ktoré sme veľmi hrdí. 

V roku 2023 sme boli za náš (56%-ný) rast tržieb, vynikajúci vo svojej lige, zaradení do Forbes Digital Heroes.

V kategórii  Deloitte Fast 50 – 2023  „Companies to Watch“, sme sa umiestnili na 16. mieste v našom regióne (2. miesto medzi maďarskými spoločnosťami).

V rebríčku gkid eTOPLISTA 2022 sme sa umiestnil na 12. miestemedzi najväčšími predajcami elektronického obchodu z hľadiska obratu. V rebríčku maďarských maloobchodných spoločností s obratom nad 5 miliardy forintov sme sa umiestnili na 5. mieste.

Okrem toho, našu výkonnosť uznal aj Groww Digital ako jedného z 50 vynikajúcich online exportérov v regióne strednej a východnej Európy.

Naším cieľom je stať sa vedúcim hráčom v oblasti elektronického obchodu v regióne.

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?

Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté. Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

 

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?