Mohito.com/rs/sr

Provízia: 10% pre obsahového publishera a cashbackové portály a 4,5% pre kupónové weby

MOHITO je značka oblečenia, ktorá ponúka najmódnejšie trendy pre ženy, mužov a deti. V ponuke MOHITO sú kolekcie inšpirované svetovými trendmi, v ktorých môžete nájsť jednoduché a klasické vzory, najmódnejšie strihy, ako aj originálne modely pre najodvážnejších príjemcov.

Prečo si vybrať Mohito:

  • Široký sortiment oblečenia a príslušenstva pre ženy, mužov a deti
  • Bezplatná doprava do showroomov a ľahké vrátenie
  • Každé tri týždne nové vzory v obchodoch
  • Početné reklamy / propagácie a sezónny predaj

Zapojte sa do programu Mohito ešte dnes!

Tvorenie odkazov na podstránky:

  • použite odkaz s názvom „Mohito.com/rs/sr (content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
  • Príklad:
    • Mohito.com/rs/sr (content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=“YOUR ID“&a_bid=4f76623a
    • Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=“YOUR ID“&a_bid=4f76623a&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=“YOUR ID“&a_bid=4f76623a&data2=https://www.mohito.com/rs/sr/new-ro
    • URL adresu treba pred vložením encodnúť

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?


Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani zakázaní. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté.

 

Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?