Kampaň Lidl.sk
Provízia: 2%, 1% kupónové weby a cashback
Značka Lidl je súčasťou slovenského trhu od roku 2004 a neustále sa dynamicky vyvíja. Dôkazom toho je aj spustenie Lidl online shopu. Zákazník má tak možnosť nakúpiť produkty, ktoré dlhodobo pozná z kamenných predajní, ale navyše aj množstvo nových produktov, ktoré sú dostupné iba online.
Sortiment sa neustále rozrastá o nové kúsky v kategóriách: móda, dielňa a záhrada, šport a voľný čas, bývanie, domácnosť a detský svet.
Veľkou výhodou Lidlu sú privátne značky ako Parkside, Esmara, Crivit Pro, Ernesto, Lupilu, Silvercrest, Meradiso a ďalšie. Sme to my, kto rozhoduje o kvalite, vzhľade a obale produktov našich privátnych značiek, a preto sme schopní predávať kvalitný sortiment za čo najvýhodnejšie ceny.
Výhody nákupu v Lidl online shope:
- 30 dní na vrátenie tovaru
- vrátenie tovaru zadarmo
- doprava zadarmo nad 70€
- doprava zadarmo nad 70€ sa nevzťahuje na príplatok za doručenie nadrozmerného tovaru
Dĺžka IP trackingu predstavuje 2 hodiny.
E-shop obsahuje malé množstvo produktov so zníženou sadzbou DPH (10%) ktoré sa kvôli technickým obmedzeniam v trackingu rátajú ako produkty so základnou sadzbou DPH (20%).
Prvky k dispozícii
Povolenia pre publisherov
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Priame PPC
- Google CSS
- Externé kupóny
Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.