Odmeňovanie: CPS

Výška odmeny: 3%

V spolupráci s Dobrá-miska.sk sme pre publisherov siete Dognet pripravili kampaň “Dobrá-miska.sk”. Ide o klasickú affiliate kampaň. Odmeňovanie je postavené na províznom systéme, kedy publisher dostáva percento z predaja.

Internetový obchod www.dobra-miska.sk patrí medzi najväčších predajcov chovateľských potrieb. Skladom máme viac ako desať tisíc produktov, ktoré sme schopní doručiť do druhého dňa. V našej ponuke nájdete produkty od viac ako 300 rôznych výrobcov a každý deň pridávame nové a kvalitné produkty, aby si každý majiteľ zvieratka vybral presne to, čo potrebuje a čo je pre jeho miláčika najlepšie. Ku každému zákazníkovi pristupujeme individuálne a vždy mu radi pomôžeme, aby sa k nám rád a s dôverou vrátil.

K dispozícii sú bannery a XML feed.

Podmienky kampane

  • Priama PPC kampaň je povolená, je zakázané používať značkové kľúčové slová spojené so značkou Dobrá-miska. To platí aj pre registráciu domén.
  • Mailing je zakázaný

Schvaľovací proces

Verifikácia získaných predajov prebieha pravidelne na mesačnej báze, avšak budeme sa snažiť čo najviac stlačiť čas medzi zaznamenaním predaja a vyhodnotením. Provízia je pripísaná ihneď po odsúhlasení zo strany inzerenta. V prípade tovaru je potrebné rátať aj s časom, ktorý je legislatívne daný a umožňuje vrátiť tovar. Predaje sa odsúhlasujú najskôr po uplynutí tejto doby (cca kalendárnych 30 dní). Treba tiež počítať s časom, kedy si tovar objednávateľ vyzdvihne z pošty. To tiež môže trvať niekedy až 7-10 dní.

Chceme, aby ste boli čo najskôr oboznámený s výsledkom a tomu prispôsobíme aj schvaľovací proces, no legislatíva na Slovensku v princípe umožňuje schváliť predaj až po viac ako mesiaci.

Platnosť cookies je nastavená štandardne na 30 dní

Provízia sa vypočítava z ceny bez DPH a bez poštovného.

Chcem sa zapojiť do kampane

Páčil sa ti článok?
The following two tabs change content below.
Katka Novotná

Katka Novotná

Affiliate Manager
Viac ako dva roky som pracovala na pozícií e-commerce marketér a zvyšovala som obraty rôznym eshopom. Niektoré z nich sa vyšplhali až na Shop Roku (ocenenie od Heureka.sk). Mám skúsenosti s PPC Adwords aj Facebook. Analytics mi je veľmi blízky. Pre reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett som pomáhala s UX/UI webových projektov a aplikácií pre veľkých klientov. Vo voľnom čase tvorím webové stránky založené prevažne na WordPresse.