Humanic.net/sk

Kampaň Humanic.net/sk

HUMANIC SK – Prémiový online obchod s módnou obuvou je jedným z popredných maloobchodných predajcov obuvi v Rakúsku a Nemecku. HUMANIC je zastúpený v ďalších ôsmich európskych krajinách. V Rakúsku má HUMANIC úroveň povedomia viac ako 90%.

Tvorenie odkazov na podstránky:

  • použite odkaz s názvom „Humanic.net/sk – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
  • Príklad:
    • Humanic.net/sk – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=fe3b353e
    • Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=fe3b353e&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=fe3b353e&data2=https://www.humanic.net/sk/c/Damyobuv/womenShoes
    • Cieľovú URL adresu treba pred vložením encodnúť

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?

Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani povolení. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté. Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

 

Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?