Kampaň EMP-shop.cz
Provízia: 7% nový zákazník, 4% existujúci zákazník, 3% kupónové weby
Staňte sa súčasťou našej rodiny EMP a objavte to najlepšie zo zábavy, módy a zábavy s viac ako 6 miliónmi podobne zmýšľajúcich ľudí!
Už viac ako štvrťstoročie zostávame pri životnom postoji na rockovej a heavy metalovej scéne. Máme oblečenie, doplnky, šperky a ďalšie pre ženy a mužov z celého sveta, ktorí milujú hudbu, zábavu, zábavu a módu rovnako ako my. S viac ako 40 000 položkami zo širokej škály oblastí oslovujeme viac ako 6 miliónov zákazníkov.
Spolu s našimi zákazníkmi sme vytvorili Heavy Metal Merchandiser, ktorý ponúka množstvo tovaru a ďalších článkov pre každého žánrového fanúšika. S viac ako 1 000 000 fanúšikmi na Facebooku, viac ako 600 zamestnancami v celej Európe a nákladom katalógu viac ako 6 miliónov kópií ročne sa naša rodina EMP stala jednou z najväčších na svete.
Tvorenie odkazov na podstránky:
- použite odkaz s názvom „Emp-shop.cz – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
- do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
- Príklad:
- Emp-shop.cz – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=73388961
- Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=73388961&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=73388961&data2=https://www.emp-shop.cz/obleceni/boty/
- URL adresu treba pred vložením encodnúť
Prvky k dispozícii
Povolenia pre publisherov
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Priame PPC
- Google CSS
- Externé kupóny
Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.
Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.