Electrolux.sk

Kampaň Electrolux.sk

Výrobky Electrolux vyvíjame v súlade s našimi švédskymi hodnotami a s ohľadom na životné prostredie. Tvoríme s jasným cieľom. Robíme všetko pre to, aby sme zachovali našu planétu zdravú pre budúce generácie. Chceme vám dopriať výnimočné kulinárske zážitky, poskytnúť vynikajúcu starostlivosť o vaše oblečenie a vytvoriť pre vás pohodlný domov. A nielen to. Chceme pomáhať ľuďom žiť lepšie a umožniť im objavovať každý deň niečo nové.

Tvorenie odkazov na podstránky:

  • použite odkaz s názvom „Electrolux.sk – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
  • Príklad:
    • Electrolux.sk (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=01be770d
    • Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=01be770d&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=01be770d&data2=https://www.electrolux.cz/kitchen/cooking/
    • Cieľovú URL adresu odporúčame pred vložením encodnúť

Prvky k dispozícii

  • Bannery ?
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media ?

Povolenia pre publisherov

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Priame PPC
  • Google CSS
  • Externé kupóny
Priama PPC kampaň je zakázaná. V nepriamej PPC musia byť brandové kľúčové slová vrátane preklepov vo vylučujúcich kľúčových slovách v Adwords. Google Shopping CSS partneri sú v tejto kampani zakázaní. Pred odoslaním emalingu je potrebné ho poslať na schválenie. Nie je možné používať značkové slova v názve domén. Provízie sú vypočítavané z ceny bez DPH a bez poštovného. Provízie za sprostredkovanie B2B objednávok môžu byť zamietnuté. Pri propagácii je potrebné používať všetky parametre, ktoré sa nachádzajú v odkazoch v našej administrácii. Odstránenie parametrov môže mať za následok nefunkčnosť trackingu alebo zamietanie provízií.

Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.

Články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?