Kampaň tamaris.com/cs-CZ/
Každú sezónu vytvára Tamaris pestrý svet obuvi, ktorý čaká na objavenie ženami milujúcimi nové trendy. Milovníčky obuvi nájdu v kolekcii Tamaris výnimočnú šírku sortimentu, ktorý ponúka vhodné topánky na každú príležitosť. Extravagantné modely priamo z prehliadkového móla, ležérne tenisky alebo klasika v módnom oživení – moderná žena orientovaná na životný štýl nájde u európskej značky obuvi číslo jeden kvalitu spojenú s dizajnom, aktuálnym duchom a emóciami.
Ak vás teda oslovujú témy ako móda, krása a životný štýl, partnerský program Tamaris je pre vás to pravé.
Vaši priaznivci a návštevníci profitujú
- z povedomia o značke Tamaris (s podporou televíznej, out-of-home a printovej reklamy).
- Z najväčšieho sortimentu výrobkov Tamaris v Európe s viac ako 3 000 položkami, ktoré sú neustále k dispozícii.
- Z veľmi širokého sortimentu, ktorý osloví takmer každú cieľovú skupinu žien vo veku 25-65 rokov.
- Okrem obuvi Tamaris ponúka aj doplnky, hodinky, slnečné okuliare, oblečenie, kabelky a kufre.
Tvorenie odkazov na podstránky:
- použite odkaz s názvom „Tamaris.com/cs-CZ/ – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
- do URL adresy odkazu pridajte data2 parameter – cieľová URL adresa, na ktorú chcete cieliť
- Príklad:
- Tamaris.com/cs-CZ/ (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf
- Pridám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu kam cielim: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=https://tamaris.com/cs-CZ/vsechny-damske-boty/
- Cieľovú URL adresu odporúčame pred vložením encodnúť
Prvky k dispozícii
Povolenia pre publisherov
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Priame PPC
- Google CSS
- Externé kupóny
Táto kampaň je integrovaná cez nezávislú tretiu stranu a nemáme priamy kontakt na inzerenta. Tým pádom nevieme ovplyvniť dĺžku a mieru schvaľovania konverzií a dĺžku schvaľovania žiadostí o zapojenia sa do kampane. Takisto nezodpovedáme za nezapísané konverzie, ktoré zaznamenáva tretia strana.
