Tvorba affiliate webov

Tvorba affiliate webov
Affiliate ponúka možnosť pripraviť celý web so zreteľom na to, aby sa traffic čo najefektívnejšie spracovával priamo na stránke a na stránku inzerenta sa posiela už len čistý, pripravený affiliate traffic.
Efektivita využitia affiliate spočíva aj v tom, akým spôsobom pripravíte traffic na nákup ešte na svojom webe. Výhodou affiliate procesu je stálosť kampane. To sa pri iných modeloch, napr. CPC alebo CPT, nedá v žiadnom prípade očakávať.
Ciest môže byť niekoľko:
Článok, kde užívateľa presvedčíte o kvalite produktu, ktorý inzerent ponúka- Dopyt po tovare alebo službe vytvoríte v článku a užívateľa pošlete už priamo na web inzerenta, kde tovar môže zakúpiť. Ideálne sú na to recenzie.
- Autoritu a výpovednú hodnotu portálu prenesiete na produkt inzerenta.
- Umiestnite na web komponenty, kde sa bude priamo prezentovať produkt, ktorý odporúča portál.
- Takto sa nestane produkt len ďalším z radu, ale hlavne ten, ktorý odporúča autorita, akou môžete byť aj vy, či váš projekt.
- Produkt tým získa pridanú hodnotu a predaje, z ktorých máte provízie.
- Tip na dnešný deň
- Portál ABC odporúča
- Každý správny návštevník by mal mať
- Profesionáli odporúčajú
Katalóg špecifických produktov pre určitú cieľovú skupinu
V rámci portálu vytvoriť produktové katalógy, kde môžu byť priamo umiestnené produkty inzerenta, ich ceny, popisy, recenzie a galérie. Po prekliku na „kúpiť“, „mám záujem“ či iné call to action prvky sa užívateľ dostáva na stránku inzerenta, kde už nákup dokončí. Tento model je veľmi efektívny hlavne pre vypredanie nevyužitého potenciálu webu. Katalógy či simulácie eshopu sú pre vašich užívateľov atraktívne a vy na tom môžete profitovať.
Po prekliku na „kúpiť“ sa užívateľ dostáva na stránku inzerenta.
Projekt s cieľom spracovať traffic priamo cez iframe a formuláre na webe
Traffic sa dá spracovať priamo na webe a to odoslaním formuláru k inzerentovi, ktorý už následne údaje spracuje. Takto fungujú najlepšie, napr. dopyty na chudnutie, preklady či finančné produkty. Užívateľa teda spracujete vy, ako publisher, a na projekte si nevytvárate exit traffic. Často sa tiež stáva, že publisher a jeho aktivity vedia lepšie spracovať traffic ako inzerent.
Užívateľa teda spracujete na svojom projekte, nevytvárate si exit traffic.
Vlastnou snahou tak maximalizujete efekt externých komponentov na zber údajov. Treba tomu len venovať čas a analyzovať, čo sa na webe deje. Nie len posielať návštevnosť preč a čakať, či ju inzerent spracuje alebo nie.
Príklady:
- lehkapujcka.cz
- xxlpujcky.cz
Celá stránka prispôsobená na tovary, ktoré ponúka inzerent
Vytvorenie de facto klonu projektu inzerenta. Užívateľ listuje medzi produktami, prezerá ich, porovnáva. V konečnom kroku nákupu ale prechádza na stránku inzerenta a tak ukončuje svoju akciu. Môže to byť aj jednoduchá landing page. Príklady:- ifarmacie.cz
- memetricko.cz
- skatecycle.info
- praskyslim.cz