
Tipy na využitie kampaní Dormeo a Delimano
V rámci siete máme päticu nových kampaní, ktoré poznáte z TV. Ako ich propagovať a využiť?
Ide o kampane Dormeo, Delimano, LiveActive, Walkmaxx a Top Shop. Majú výborné odmeňovanie, známy brand a jasne definovanú cieľovú skupinu. Značkám sa úspešne podarilo otvoriť online predajný kanál a aktuálne väčšina zákazníkov nakupuje na internete a v kamenných predajniach.
Získajte produkty na recenziu
Inzerent je ochotný dať skúseným publisherom produkty bezplatne na recenziu. Stačí sa ozvať. Upozorňujeme však, že nejde o produkty „len tak“ zdarma. Inzerent musí dostať kvalitný obsah a výkon, ktorý rád takýmto spôsobom podporí. Vyplňte prosím tento formulár v prípade záujmu.
Nápady na využitie kampaní
- Obsahové články a recenzie – v kombinácii s možnosťou získať produkt, máte jedinečnú možnosť robiť recenzie vyhľadávaných a obľúbených produktov a ešte za to aj získať províziu
- Sociálne siete – odkazujte a propagujte výrobok vašej cieľovej skupine – či už priamo, alebo formou článku a následného prekliku
- Mailing – máte legálne získanú a zdravú mailovú databázu? Kontaktujte nás – skúsime to nejak spoločne vymyslieť
- Kupónové weby a cashbacky – máte možnosť získať vyššiu províziu – stačí dať kampaniam pridanú hodnotu
5 eshopov = 1 košík
Kampane majú veľký potenciál a určite budú úspešné čo do konverzného pomeru, tak do počtu konverzií.
Tieto kampane majú zároveň zdieľaný košík. To znamená, že v jednej objednávke zákazníka môžu figurovať produkty zo všetkých piatich kampaní (viac produktov = vyššia hodnota objednávky = vyššia provízia). Pritom vám stačí jeden preklik na ktorúkoľvek z týchto piatich kampaní a pripíše sa vám predaj zo všetkých piatich!
Využite to 🙂