Tip na kampane: MP3.sk a ProGamingShop
Horúca novinka! Len minulý týždeň sme v Dognete spustili dve nadupané kampane zo segmentu elektroniky – MP3.sk a ProGamingShop.sk. Stihli ste ich už nasadiť? Ak nie, tak sa poďme pozrieť na pár dôvodov, prečo by ste tak mali čo najskôr spraviť. 🙂
Čo sú zač?
Internetový obchod MP3.sk v roku 2019 predal viac ako 30 000 kusov mobilných telefónov. Mp3.sk vyhrala kategóriu súťaže Shop roku, ktorú organizuje Heureka.sk. Stali sa víťazom kategórie Cena kvality v kategórií Mobily a GPS a finalistom kategórie Cena kvality vo výpočtovej a telekomunikačnej technike .
Svojou ponukou sa radia medzi najväčších predajcov drobnej elektroniky na slovenskom trhu. Najúspešnejšie značky mobilných telefónov sú Apple, Samsung, Huawei a Xiaomi a k tomu ponúkajú aj širokú ponuku príslušenstva od puzdier cez ochranné fólie až po dátové káble.
ProGamingShop.sk funguje od roku 2002 a je najväčší herný špecialista na trhu. V minulom roku predali viac ako 200.000 hier pre rôzny platformy čím sa stali najväčším internetovým obchodom na Slovensku s hrami a hernými príslušenstvom, s prístupom k špeciálnym edíciam hier a k najlepšiemu hardweru na trhu – PlayStation, Xbox, Nintendo, ASUS, Lenovo.
Okrem úspešného e-shopu majú aj 18 predajní prevažne v obchodných centrách, ktoré slúžia zároveň ako výdajné miesto internetových objednávok.
Fakty o kampaniach
- V kampani MP3.sk je provízia rozdelená do kategórií až do výšky 7,7%. V kampani ProGamingShop.sk je provízia rovnako rozdelená do viacerých kategórií až do výšky 6,2%.
- V oboch kampaniach je povolené používanie kupónovými aj cashbackovými webmi.
- Obe kampane majú k dispozícií bannery a XML feed.
- E-shop MP3.sk má priemernú hodnotu objednávky vo výške 150€ a konverzný pomer 2,5%.
- ProGamingShop.sk má priemernú hodnotu objednávky vo výške 65€ a konverzný pomer 3%.
Výhody e-shopov MP3.sk a ProGamingShop.sk
- Cenová dostupnosť tovarov,
- komfort nakupovania,
- garancia vrátenia peňazí,
- záruka 2 roky na predávaný tovar,
- viac ako 5-tisíc druhov tovaru skladom,
- expedícia ešte v deň prijatia objednávky,
- cenová dostupnosť,
- prozákaznícky prístup.
Ak ste tieto kampane ešte nestihli nasadiť tak neváhajte, a urobte tak čo najskôr. Pokiaľ máte akékoľvek otázky, sme tu pre vás. 🙂