Tip na kampane: 4home

Tip na kampane: 4home

Kampane 4home pravdepodobne netreba nijako zvlášť predstavovať. Asi každý publisher, ktorý sa pohybuje v segmente bývania, domácnosti, či záhrady ich pozná.

Spoločnosť 4home je stabilným a dlhodobým predajcom bytových doplnkov, ktorý na trhu funguje už od roku 2004. Majú široký výber bytového textilu, doplnkov, dekorácií, produktov na upratovanie, vybavenia do kuchyne, spotrebičov a mnoho ďalšieho.

 

Fakty o kampaniach 4home v Dognete

  • V Dognete nájdete až 5 jazykových mutácií kampane – slovenskú, českú, maďarskú, rumunskú a poľskú.
  • Všetky 4home kampane majú jednotnú províziu – 7% a dĺžku cookie 15 dní.
  • Konverzný pomer v kampaniach 4home sa v Dognete líši podľa sezóny aj podľa krajiny, no pohybuje sa cca od 2% do 6%. Za posledný rok má najvyšší konverzný pomer česká kampaň.
  • Publisherom sú k dispozícií bannery, kupóny, XML feed, ako aj zoznamy najpredávanejších produktov, značiek a kategórií.

 

Pozrime sa bližšie na českú a slovenskú kampaň. Ide o veľmi podobné trhy, ale sú medzi nimi aj nejaké rozdiely? Ako vyplýva z vyššie uvedeného, česká kampaň má v Dognete vyšší konverzný pomer. No naopak na Slovensku rastie e-shop vyšším tempom. V Čechách rastie e-shop cca o 30% medziročne, na Slovensku je to až okolo 50%. Zároveň je na Slovensku aj vyššia priemerná hodnota objednávky o cca 20%.

Čo sa ale týka sortimentu, tam sa slovenský a český trh príliš nelíšia. V oboch krajinách zákazníci najradšej nakupujú bytový textil, vybavenie do kuchyne, dekorácie a pomôcky na upratovanie.

 

 

Výhody e-shopov 4home

  • Vysoký medziročný rast.
  • Veľký záujem o produkty z kategórií bytového textilu, kuchyne, upratovania, aktuálne silne podporené tiež produktami do záhrady (grily, lavičky,…), ktoré sú často drahšie a teda generujú vyššiu absolútnu províziu.
  • Unikátne produkty značky 4home, ktoré majú aj najvyšší konverzný pomer z celej ponuky e-shopu.
  • Viac než 1 700 výdajných miest Zásielkovne.
  • Možnosť zaplatiť tovar až po 14 dňoch vyskúšania vďaka službe Twisto.

 

 

Toto všetko robí z 4home jedny z najobľúbenejších kampaní v Dognete.

Ako teda kampane čo najlepšie využiť?

  • Je to ideálna kampaň pre kreatívny segment, blogy a recenzie produktov. Stačí odporučiť produkt a odkázať na konkrétnu podstránku.
  • K dispozícií je aj XML feed pre katalógy produktov.
  • E-shop má pravidelne nejaké akcie a výpredaje, ktoré sa dajú výborne komunikovať.
  • Odporúčame aj microsite a cielené SEO články na konkrétne značky. Zamerať sa aj na vlastnú značku unikátnych produktov 4home.
  • Je to skvelá kampaň pre rôzne blogy a weby zamerané na ženy a mamičky. Okrem vybavenia do domácnosti komunikujte aj hračky a produkty pre deti.
  • Využite sezónnosť a propagujte produkty, ktoré ľudia práve vyhľadávajú.


Pokiaľ máte ohľadom tejto kampane akékoľvek otázky, neváhajte sa na nás obrátiť. 🙂

Júlia Ferancová
Júlia Ferancová

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?