Tip na kampaň: Kytary.cz

Tip na kampaň: Kytary.cz

Prinášame Vám v Tipe na kampaň našu ďalšiu pecku, tentokrát z oblasti hudby. Poznáte kampaň Kytary.cz? Kampaň je v Dognete spustená od februára 2020 a už teraz sa teší veľkej obľube. 🙂

Čo sú Kytary.cz?

Český predajca hudobných nástrojov a zvukovej techniky, ktorý má najluxusnejšiu predajňu hudobných nástrojov v Českej republike a aktuálne vyvážajú do ďalších deviatich európskych krajín. Tento rok oslávili 20 rokov na hudobnom trhu.


V kamennom obchode aj e-shope sa špecializujú najmä na gitary, basgitary, bicie, klávesy, DJ techniku vrátane príslušenstva. V ponuke ale nájdete aj dychové a sláčikové nástroje.

Od skromného obchodíku až po jednotku na trhu

Myšlienku realizácie hudobného obchodu dostal basgitarista, ktorý počas toho ako programoval prvú verziu e-shopu predával struny a ladičky zo svojho bytu. Prvú kamennú predajňu s rozlohou 16 metrov štvorcových otvorili v Prahe a nachádzala sa na prízemí paneláku, kde bola predtým kočikáreň. Od roku 2000 vstúpilo do firmy niekoľko desiatok ďalších ľudí.

V súčasnosti vybudovali veľkú modernú predajňu v Modřanech s krásnou expozíciou hudobných nástrojov, kaviarňou a zázemím pre skúšobne. Tím sa skladá zo 147 ľudí a ročne posielajú zákazníkom viac ako 200 tisíc balíkov. Získali 7-krát po sebe ocenenie ShopRoku v hudobnej kategórií.

Medzi ich zákazníkmi je kopec známych spevákov a skupín, napríklad Chinaski, Kryštof, Tři Sestry, ale aj Honza Homola, Ben Cristovao, Pavol Habera, Pepa Vojtek, Michal David, Dalibor Janda a ostatní.

Fakty o kampani

  • V kampani je provízia rozdelená podľa typu publishera a značky. Za predaj značiek Ortega, Bespeco, Cort, Furch, Soundsation, Taylor, Washburn, Joyo, D´Addario, Godin, Nord, PRS, Hohner získa obsahový publisher províziu 5,6 %, pre cashbackové a kupónové portály je provízia 1,5 %. Tieto značky robia viac ako 20 % objednavok cez affil. Za ostatné produkty dostane obsahový publisher províziu 4,6 %, cashbackové a kupónové portály 1,5 %.
  • Dĺžka cookies je nastavená na 30 dní.
  • Konverzný pomer je v kampani 4,8 %.
  • K dispozícií sú publisherom bannery, XML feed a zoznam najpredávanejších produktov a kategórií.

Výhody e-shopu

  1. Bohatý sortiment hudobných nástrojov, zvukovej techniky a príslušenstva. Každý si určite vyberie to, čo hľadá.
  2. Zákazníkom sa snažia vyjsť čo najviac v ústrety – umožňujú 90 dní na vyskúšanie a vrátenie tovaru.
  3. Unikátna služba – predajňa susedí priamo s centrálnym skladom a zákazníkom umožňuje vyskúšať na predajni produkty. Nielen tie, čo sú skladom na predajni, ale aj tie, čo sú v centrálnom sklade. Zákazník teda nemusí čakať niekoľko dní, ale za pár minút mu tovar donesú na vyskúšanie.
  4. Ponúkajú vlastný špecializovaný servis a poistenie nástrojov množstva najväčších značiek. Servis na vysokej úrovni.
  5. S každým nákupom získate zľavu na ďalší nákup.
  6. Obrovské skladové zásoby – aby boli schopní uspokojiť požiadavky začiatočníkom, ale aj najnáročnejším hráčom, disponujú obrovskými skladovými zásobami. Garantujú maximálny výber hudobných nástrojov.
  7. Certifikovaný EU predajca – získali množstvo prestížnych ocenení a certifikátov.


Prečo kampaň nasadiť a ako ju čo najlepšie použiť?

Mnoho publisherov sa zameriava na kampane zo segmentu nábytku, elektroniky, módy, zdravia a športu. Čo tak sa ubrať trochu iným smerom a zamerať sa na segment hudby? Na základe analýzy kľúčových slov pre český trh sme zistili, že existuje veľké množstvo zákazníkov vyhľadávajúcich termíny, ktoré sú spojené s oblasťou hudby, preto si myslím, že práve tento nový segment má v rámci affilu potenciál.

Môžete si vytvoriť ďalší projekt, kde by ste sa zameriavali čisto napríklad na voľnočasové aktivity a medzi ne zaradili aj hudobné nástroje. Kampaň môžete zakomponovať do článkov, ktoré obohatia vedomosti ako začínajúcim hudobníkom, tak aj pokročilým. Kampaň ponúka kvalitné produkty, tím Kytary.cz vedia čo robia a robia to dobre a čo je takisto dôležité – ponúkajú špičkový servis.

Kampaň sa skvele hodí aj v lifestyle magazíne do článkov o tom, ako kreatívne a efektívne zabaviť deti a aj dospelých, prípadne články o tom, ako sa pri výuke na hudobnom nástroji podporuje ľudská mozgová aktivita, človek sa naučí disciplíne, rozvahe a trpezlivosti.

Vďaka dostupnému XML feedu je kampaň vhodná aj pre katalógy. Čitatelia ocenia pre ich rýchlejší a rozvážnejší výber aj kvalitné recenzie, ale aj porovnanie jednotlivých produktov. Môžete sa zamerať na TOP 10 produktov alebo kategórií. V popise kampane nájdete rozdelenie TOP 10 v čase “koronakrízy”, letnej sezóny, obratu a nákupu.

Rozmýšľate, ako napísať článok na takéto témy? Okrem analýzy kľúčových slov, ktorá je pre Vás k dispozícií zdarma, máme pre Vás prichystaný aj zoznam copywriterov, ktorí by Vám vedeli v rámci tohto segmentu pomôcť. Radi sa o to s Vami podelíme. Stačí, ak napíšete kolegyni Júlii Ferancovej na ferancova@dognet.sk, ktorá Vám nazdieľa všetko potrebné.


Štefan natočil aj krátke video o tom, prečo začať robiť práve segment hudby.

Chceme zákazníkov taktiež niečo naučiť, pobaviť ich a zaujať.hovorí riaditeľ Kytary. cz.  To sú primárne ciele. Povedomie o značke a lojalita prichádzajú neskôr a prejavujú sa následne v efektivite výkonnostného marketingu. Chceme inšpirovať, motivovať a vyvolať túžbu venovať sa hudbe aktívne – byť hudobníkom, to je hlavné poslanie.  

Vytvorili kanál na YouTube, čo je v podstate obrovská studnica recenzií, hudobných škôl, zábavných hudobných relácií, ktoré potešia nejedného muzikanta. Kanál bol tento rok ocenený trofejou YouTube Works za najlepší kanál. Taktiež sa venujú magazínu pre aktívnych hudobníkov, v ktorom rozoberajú témy z oblasti hudby, prinášajú recenzie a neoceniteľné tipy.


Pokiaľ teda túto kampaň ešte nepropagujete, neváhajte a skúste si ju nasadiť. V prípade otázok ohľadom kampane, sa na nás môžete obrátiť. 🙂

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?