Nové odmeňovanie v kampani NaturHouse SK
Nové odmeňovanie v kampani NaturHouse SK
Pre kampaň NaturHouse sme spolu s inzerentom vymysleli nové, lepšie a spravodlivejšie odmeňovanie.
Kampaň Naturhouse máme v sieti už nejaký ten piatok. Za čas pôsobenia si získala obľubu, no mali sme problém s kvalitou leadov (kontaktov). Vymysleli sme teda nový pricing a proces, ktorý prichádza do platnosti od 1.11.2015.
Nové vyhodnocovanie je plne automatizované. Prvá provízia prichádza s vyplnením kontaktu a overením cez SMS (0,80€) a následne, ak je človek zainteresovaný a dohodne si konzultáciu na pobočke, automaticky sa schvaľuje aj BONUS 4€. Celkovo tak za lead dostane publisher 4,80€. Následne sa už nerieši to, či človek prišiel na pobočku, alebo nie. Odmena je teda o 17% vyššia ako doteraz.
Odmeňovanie:
- 0,80€ za vyplnený formulár overený cez SMS (automatické schválenie provízie hneď po overení cez SMS)
- BONUS 4€ k leadu, ktorý pobočka kontaktujte a dohodne sa stretnutie na pobočke (schvaľované hneď, ako lead schváli pobočka)