NÁVOD: Ako na výkonnostné affiliate články

NÁVOD: Ako na výkonnostné affiliate články
Affiliate nie je len o banneroch! Toto sme už asi 100x zdôrazňovali a stále to budeme pripomínať. Ako však prispôsobiť obsah článku affiliate kampani?
Dnes sme natrafili na ukážkový prípad toho, ako sa dá NEvyužiť potenciál affiliate kampane. Úplne konkrétny príklad žiaľ nemôžeme uviesť, no šlo o tematicky zameraný web – nábytok, doplnky, bývanie. Pekný web, plný inšpirácie. Ľudia takéto weby milujú a články zdieľajú o sto-šesť. Základná chyba? V článku boli krásne obrázky, ale nie produkty z affiliate kampaní a eshopov inzerentov. V sidebare (čo to znamená?) bol len jeden veľký banner. A to je málo!
Takže? Píšte články ale nezabudnite na produkty z kampaní. Viete tak článok maximálne využiť a „vypredať“. Ak by ste prípadne chceli niečo na recenziu a vedeli pripraviť kvalitný výstup, vybavíme vám aj produkty na testovanie. Stačí sa ozvať 😉 Sme tu pre vás.
Propagujte, recenzujte, ospevujte produkty od inzerentov
Majitelia magazínov môžu spraviť jednu úžasnú vec – písať recenzie a predstavovať produkty. Prečo tak nepropagovať produkty inzerenta a mať z toho provízie? Nepísať všeobecne, ale cielene vyberať. Napríklad: článok o dekoračných vankúšoch- V kampani 4Home ich je viac ako 500 druhov
- Vyberiete pár pekných kúskov
- Napíšete článok, kde dáte aj ukážky a galériu
- Z galérie, fotiek aj textu budete odkazovať na konkrétne produkty – keď človek klikne, ide na 4Home, ak nakúpi do 30 dní, máte províziu
- Článok bude informačne bohatý, pre užívateľa hodnotný a s maximálnym potenciálom zárobku
- Tiež je super odporučiť eshop inzerenta – aj k tomu máme pripravený článok
- SOCIAL efekt – takýto článok je ideálny na prirodzené zdieľanie. Ľudia ho ocenia.
- SEO efekt – keď si prejdete náš článok o SEO článkoch a copywritingu zistíte, že téma vankúšov je celkom vyhľadávaná. Teda získavať budete traffic z organického vyhľadávania dlhodobo (čo to znamená?).
