Júnové novinky pre publisherov

Júnové novinky pre publisherov

Leto nás pripravuje na svoj príchod nádherným počasím, a preto nepochybujeme, že mnohí z vás už vycestovali na výlety a dovolenky. Či už sedíte na terase dobrej kaviarne, doma na záhrade, alebo nás počúvate ako podcast pri bazéne, sme radi, že ste tu opäť s nami. Poďme sa spolu pozrieť na najnovšie výsledky z Dognetu.

Novinky z Dognetu budú aj naďalej vychádzať vo forme článku, videa, ale aj ako podcast. Júnové novinky pre publisherov vám vo videu prinášajú Zuzka a Veronika. 🙂

 

Zhrnutie mesiaca máj 2023

  • Počet konverzií – 76 205
  • Vyplatené provízie publisherom – 297 272 
  • Celkový obrat e-shopov – 5 518 682 €

V máji pozorujeme nárast v celkovom počte konverzií o takmer 11 %.
Spoločne ste priniesli 76 205 konverzií, čo je najvyšší počet za posledné 4 mesiace. 🙂

 

Zastúpenie segmentov v máji 2023

Podiel jednotlivých segmentov na celkovom počte konverzií v sieti nepriniesol v máji veľké prekvapenia. Naďalej dominuje segment Bývanie a nábytok, aj keď jeho podiel na celkovej výške provízií klesol o 4 percentuálne body.

Naopak, o 4 percentuálne body narástol podiel na celkovej výške provízií v segmente Ostatné. K tomu prispelo aprílové spustenie kampane Voyo.sk, ktorá sa hneď umiestnila medzi TOP 10 najlepšie zarábajúcich kampaní v tomto segmente. Nie je sa čomu čudovať, nakoľko rebríčku dlhodobo kraľuje obľúbená kampaň Voyo.cz.

 

Porovnanie segmentov v mesiacoch apríl vs. máj 2023

 

Podľa počtu konverzií

Počet konverzií najvýraznejšie narástol v segmente Elektro, a to až o 25 % v porovnaní s aprílom. Najobľúbenejšími boli kampane AndreaShop.sk, kde narástol počet konverzií o viac ako 40 % a Planeo.sk, kde evidujeme nárast o viac ako 50 %.

Nezaostával ani segment Ostatné s nárastom o 23 %, kde neustále dominujú v počte konverzií obľúbené kampane Mall.sk, AutoHotarek.cz a Pepita.hu.

Naopak, športové vybavenie po jarných mesiacoch stráca na popularite, čo sa odrazilo v 19 % poklese počtu konverzií v segmente Šport.

 

Podľa priemernej hodnoty objednávky 

V máji sa zastavil niekoľkomesačný trend rastúcej priemernej hodnoty objednávky. Hoci počet objednávok v sieti narástol, priemerná hodnota objednávky v niektorých segmentoch klesla, a to o 7 eur v segmente Bývanie a nábytok a o 6 eur v segmente Elektro.

Ľudia teda nakupovali viac elektroniky a nábytku, ale za nižšie sumy alebo si vyberali lacnejšie produkty. To môže byť spôsobené neistotou z ďalšieho zdražovania, ale aj šetrením na letné dovolenky.

 

Podľa priemernej výšky provízie

Nižšie hodnoty objednávok sa odrážajú aj v nižšej výške zarobených provízií. Pokles, našťastie, nie je dramatický a ani v jednom segmente neprekročil 1 euro.

 

Skokani mája

Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní apríla s májom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v apríli aspoň 50 a viac konverzií.

  1. Kinekus.sk +141 %
  2. Marimex.sk +119 %
  3. RO – Sinsay.com +87 %
  4. Blancheporte.sk +83 %
  5. Svet-kupelne.sk +81 %

Najšikovnejšími májovými skokanmi sú kampane Kinekus.sk a Marimex.sk, s nárastom v počte konverzií o viac ako 100 %.

Obe kampane ponúkajú záhradný nábytok, bazény, vírivky a ďalšie produkty, ktoré sú neoddeliteľne späté s pekným počasím. Nie je preto prekvapením, že ich ľudia nakupujú práve v tomto období, aby si následne mohli plnohodnotne užiť leto na svojich záhradách.

 

Najlepšie zárobky publisherov v máji 2023

 

Kampane s najvyššími zárobkami publisherov

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. 4Home.cz
  4. Voyo.cz
  5. 4Home.sk
  6. Mall.sk
  7. Zdravestravovani.cz
  8. Svetla24.cz
  9. MerkuryMarket.sk
  10. Planeo.sk

V máji vám opätovne priniesli najväčšie zárobky stálice tohto rebríčka – Moebelix.cz, Moebelix.sk, 4Home.cz, Voyo.cz a 4Home.sk.

Spolu s poklesom konverzií v športovom segmente sa z rebríčka vytratila kampaň Gymbeam.sk, ale aj Venira.cz. Naopak sa sem prebojovali kampane Planeo.sk a Zdravestravovani.cz – tá sa dokonca ocitla hneď na siedmom mieste. 

 

Publisheri s najvyššími zárobkami

Typ

Počet predajov

Provízie

Ostatné

2 133

15 348 €

Obsah

2 124

13 320 €

Ostatné

4 105

10 503 €

Obsah

2 045

9 815 €

Obsah

5 821

9 572 €

Ostatné

1 059

8 947 €

Ostatné

3 081

8 776 €

Obsah

1 215

7 581 €

Ostatné

2 746

7 410 €

Obsah

968

7 219 €

Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.

 

Tipy na jún

 

Mall.sk

Provízia: až 5 %    

Do kampane Mall.sk sa môžu odteraz hlásiť kupónoví a cashbackoví publisheri. Navyše sa mení proces schvaľovania, vďaka ktorému sa pri dodržaní podmienok zvyšujú šance na spoluprácu taktiež u obsahových partnerov.

Ak ste mali v minulosti o propagáciu kampane Mall.sk záujem ale neboli ste schválení, alebo o jej nasadení ešte len uvažujete, teraz je tá najlepšia príležitosť 🙂

Šance na schválenie si zvýšite čo najkonkrétnejším popísaním spôsobu, akým chcete kampaň propagovať (napr. „Plánujem propagovať kupóny, zľavy a akcie na kupónovom webe www.nazovmojhowebu.sk, prostredníctvom newslettera a na podporných sociálnych sieťach). Spôsob propagácie uveďte do administrácie pri požiadaní o pridanie do kampane alebo nám napíšte na riglerova@dognet.sk.

 

Rucni-naradi.cz

Provízia: až 3 %

Pekné počasie láka na záhrady a do záhradných dielní. Na e-shope Rucni-naradi.cz nájdete všetko pre domácich aj profesionálnych majstrov – ručné a elektrické náradie, záhradnú, meraciu aj čistiacu techniku a mnoho ďalšieho.

V kampani je pre vás pripravená špeciálna odmena – navýšenie provízie o 1% pre všetky typy publisherov počas celého júna.

 

Emos.sk / Emos.cz

Provízia: až 5,2 %    

Leto je čas, kedy svoje príbytky na kratšiu či dlhšiu dobu opúšťame, a preto treba dbať na zvýšenú bezpečnosť domov a bytov. Širokú ponuku elektroniky do domácnosti, vrátane zabezpečovacích systémov, nájdete v kampani Emos.

Emos patrí k najväčším firmám v Českej republike v oblasti elektro. V ich ponuke nájdete širokú ponuku svietidiel, meteostanice, zvončeky, antény a mnoho ďalšieho. Ponúkajú odborné poradenstvo pri nákupe, dopravu zadarmo bez ohľadu na výšku objednávky a každých 14 dní nové zľavové akcie. Táto kampaň je k dispozícii taktiež pre maďarský, poľský a slovinský trh.

       

      Shop.rukahore.sk / Merch.sk

      Provízia: až 10 % 

      Mnoho ľudí sa okrem dovoleniek teší aj na letné hudobné festivaly, s ktorými sa neodmysliteľne spájajú kampane Rukahore.sk a Merch.sk. Okrem širokej ponuky CD a vinylov ponúkajú taktiež exkluzívny merch slovenských, českých aj zahraničných interpretov, vďaka čomu sa môžu fanúšikovia na obľúbené koncerty patrične pripraviť.

       

      Puaree.cz

      Provízia: až 16 %

      Pri dlhom pobyte na slnku by sme nemali zabúdať ani na zvýšenú starostlivosť o svoju pleť a pokožku. Odporúčame kampaň Puaree.cz, ktorá ponúka prírodnú pleťovú, telovú aj vlasovú kozmetiku vyrobenú v Českej republike. V kampani sú povolené všetky typy publisherov a v administrácii nájdete zľavový kupón.

      Odporúčame sa zamerať na ich bestsellery:

      Júnové novinky máme za sebou a nám na záver nezostáva nič iné, než vám popriať krásne leto plné oddychu a zážitkov. 🙂

      Zarábajúci affiliate web
      E-book zadarmo

      Zarábajúci affiliate web

      Už len jeden krok vás delí od získania e-booku, ktorý vám ukáže cestu k zarábaniu na webe formou affiliate marketingu

      Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

      Akých inzerentov u nás nájdete?