Aprílové novinky pre publisherov
Marec ubehol ako voda a práve tej nás čaká viac než dosť počas blížiacich sa veľkonočných sviatkov. 🙂 Veríme, že nám prinesú pekné počasie, ktoré nás poteší nielen kvôli oblievačke a šibačke, ale taktiež kvôli predpokladanému nárastu objednávok v e-shopoch so športovými potrebami, záhradným nábytkom či prechodnou módou a obuvou.
Novinky z Dognetu budú aj naďalej vychádzať vo forme článku, videa, ale aj ako podcast. Aprílové novinky pre publisherov vám vo videu prinášajú Zuzka a Veronika. 🙂
Zhrnutie mesiaca marec 2023
- Počet konverzií – 73 417
- Vyplatené provízie publisherom – 290 742 €
- Celkový obrat e-shopov – 5 284 225 €
V marci pozorujeme nárast vo všetkých sledovaných ukazovateľoch. Prekročili sme taktiež ďalšiu magickú miliónovú hranicu v rámci provízií, na ktorých sme publisherom vyplatili už cez 14 miliónov eur.
Zastúpenie segmentov v marci 2023
V marci vidíme najvýraznejší nárast v segmente Móda a krása. Jeho podiel na celkovom počte konverzií v sieti narástol o 2 % a na celkovej výške provízií o 3 %.
V segmente Bývanie a nábytok pozorujeme pokračujúci pokles z februára, no tentokrát omnoho miernejší. Malý pokles vidíme aj v segmente Elektro, a to v oboch ukazovateľoch. Podiel segmentu Ostatné poklesol o 1 % na počte konverzií, avšak jeho podiel na výške provízií narástol o 2 %.
Kampane zo segmentu Ostatné, ktoré publisherom priniesli v marci najväčší zárobok:
Porovnanie segmentov v mesiacoch február vs. marec 2023
Podľa počtu konverzií
Najvýraznejšie narástol počet konverzií v segmente Móda a krása, a to až o 24 %. Za ním nasleduje segment Ostatné s nárastom o 14 %.
Kampane zo segmentu Ostatné s najvyšším počtom konverzií:
Podľa priemernej hodnoty objednávky
Po výraznom februárovom náraste v segmente Financií o 27 €, v marci priemerná hodnota objednávky v tomto segmente poklesla o 19 €.
Podľa priemernej hodnoty provízie
Skokani marca
Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní februára s marcom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali vo februári aspoň 50 a viac konverzií.
- Bezvaplenky.cz +214 %
- Voton.cz +182 %
- eyerim.cz +80 %
- Olsakovi.cz +78 %
- Velkykosik.sk +75 %
Najlepšie zárobky publisherov v marci 2023
Kampane s najvyššími zárobkami publisherov
- Moebelix.cz
- Voyo.cz
- 4Home.cz
- 4Home.sk
- Moebelix.sk
- Venira.cz
- MerkuryMarket.sk
- Mall.sk
- Svetla24.cz
- Kondela.sk
Publisheri s najvyššími zárobkami
Typ |
Počet predajov |
Provízie |
Ostatné |
2 101 |
16 073 € |
Obsah |
2 370 |
13 682 € |
Obsah |
2 319 |
12 220 € |
Ostatné |
3 855 |
9 850 € |
Ostatné |
3 161 |
9 432 € |
Ostatné |
3 119 |
7 488 € |
Obsah |
4 286 |
7 381 € |
Obsah |
929 |
7 204 € |
Obsah |
862 |
6 519 € |
Obsah |
1 203 |
6 481 € |
Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál.
„Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov.
Tipy na apríl
V marci sme spustili až 31 nových kampaní, čo je pre sieť rekordný počet za posledných 9 mesiacov. Nepochybne si preto tento mesiac je z čoho vyberať. 🙂
Tchibo.sk
Neprehliadnite novú kampaň Tchibo.sk, značku, ktorú určite netreba predstavovať. Okrem kvalitnej kávy na tomto e-shope nájdete každý utorok novú tematicky zameranú kolekciu výrobkov. Aktuálne sú to inšpirácie pre veľkonočné sviatky, záhradný nábytok, elegantná jarná móda, funkčné oblečenie a pomôcky na fitness a beh, doplnky pre domácich miláčikov a mnohé ďalšie. Tchibo.sk ponúka zaujímavý sortiment pre vaše projekty z takmer akéhokoľvek segmentu, a to za lákavé provízie až do 9,2 %.
bonprix.sk / bonprix.cz / bonprix.hu / bonprix.ro
Provízia: až 7 %
Máme dôležitú novinku pre všetkých publisherov zameriavajúcich sa na segment módy. Kampane bonprix.sk, bonprix.cz, bonprix.hu a bonprix.ro nájdete odteraz výhradne v sieti Dognet, a to vďaka našej strategickej spolupráci so sieťou Tradedoubler, ktorá má od 1. 4. 2023 na starosti výhradnú správu bonprix kampaní v celej strednej a východnej Európe. Kampane v ostatných sieťach boli, alebo v najbližšom období budú, vypnuté. Ak chcete v propagácii týchto obľúbených kampaní pokračovať, môžete tak urobiť cez Dognet už teraz. 🙂
Môjnábytok.sk / Můjnábytek.cz
Provízia: SK až 5 % / CZ až 7%
Chceli by sme upriamiť vašu pozornosť na kampane Môjnábytok.sk a Můjnábytek.cz, ktoré rozšírili svoj sortiment o širokú ponuku záhradného nábytku a doplnkov – od altánov a slnečníkov, cez zostavy na sedenie a záhradné domčeky, až po hojdačky či detské ihriská pre najmenších.
Croatiarevealed.com
Provízia: až 6 %
Ako si lepšie užiť pekný víkendový večer na záhrade či terase než s fľašou kvalitného vína? Nová kampaň Croatiarevealed.com je v Dognete dostupná v 8 krajinách a stojí za ňou partia nadšencov pre originálne chorvátske produkty. Presne tie tu nájdete – nielen vína, ale taktiež pivo, olivový olej či iné domáce pochutiny. Kampaň má navyše až 365-dňovú platnosť cookies.
Dormeo.sk
Provízia: až 12 %
Ak patríte k ľuďom, ktorí pociťujú jarnú únavu, určite vás neprekvapí, že sa v aprílových tipoch na kampane nachádza taktiež Dormeo.sk. Produkty Dormeo pomáhajú ľuďom spať lepšie a kvalitnejšie, pričom sa neustále zameriavajú na ďalšie inovácie v oblasti zdravého spánku. Do propagácie odporúčame zahrnúť ich novinku, plne personalizovaný DNA matrac, ktorý zhotovujú zákazníkom na mieru.