Ako najefektívnejšie používať kampaň Pôžičkomat.sk

Ako najefektívnejšie používať kampaň Pôžičkomat.sk

V našej sieti máte 3 možnosti ako propagovať Pôžičkomat. Pozreli sme sa na ich výkonnosť a prinášame vám porovnanie s reálnymi číslami.

Najprv sa pozrime na 3 možnosti, ktoré máte a ich pricing:

  • Pôžičkomat.sk – bannery a klasický textový odkaz s províziou 30€ za sale
  • Pôžičkomat.sk IFRAME klasický – Iframe s províziou 30€ za sale
  • Pôžičkomat.sk IFRAME alternatívny – Iframe s províziou 1,50€ za lead alebo 15€ za sale

 

Štatistiky týchto kampaní za máj a jún 2016:

  • Pôžičkomat.sk – 0,22€ / priemerná provízia za kliknutie, konverzný pomer 0,73%, schvaľovateľnosť 40,74%
  • Pôžičkomat.sk IFRAME klasický – 0,01€ / priemerná provízia za zobrazenie Iframu, schvaľovateľnosť 20%
  • Pôžičkomat.sk IFRAME alternatívny – 0,08€ / priemerná provízia za zobrazenie Iframu, schvaľovateľnosť 31,76% (z toho 88,8% sú leady za 1,50€)

 

Už dlhšiu dobu si všímam, že leady vytvorené priamo na stránke inzerenta majú vyššiu schvaľovateľnosť ako leady, ktoré prišli cez Iframe umiestnený na stránke publishera. Toto má na svedomí jeden veľmi podstatný fakt – ľudia, ktorí majú šancu získať pôžičku (majú príjem, nehnuteľnosť, prácu… proste majú vyššie IQ) nedôverujú formulárom na hocijakých stránkach a radšej idú napriamo akoby mali vypisovať svoje osobné údaje kade-tade.

Na druhej strane, človek ktorí ledva dostane SMS pôžičku chodí po rôznych weboch a vypisuje jeden formulár za druhým. Pri uzatváraní provízií potom vidím obrovskú duplicitu. Osoba s jednou IP adresou je schopná za 2 hodiny vyplniť 15 formulárov na rôznych stránkach.

 

Preto ak máte „menej zárobkový“ traffic, choďte do kampane „Pôžičkomat.sk IFRAME alternatívny“ a dúfajte, že budete prvý u koho daný návštevník vyplní formulár. Ak máte kvalitný traffic, použite kampaň „Pôžičkomat.sk“.

Ako najefektívnejšie používať kampaň Pôžičkomat.sk

5 z 1



Katka Novotná
Katka Novotná

Viac ako dva roky som pracovala na pozícií e-commerce marketér a zvyšovala som obraty rôznym eshopom. Niektoré z nich sa vyšplhali až na Shop Roku (ocenenie od Heureka.sk). Mám skúsenosti s PPC Adwords aj Facebook. Analytics mi je veľmi blízky. Pre reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett som pomáhala s UX/UI webových projektov a aplikácií pre veľkých klientov. Vo voľnom čase tvorím webové stránky založené prevažne na WordPresse.

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?