5+1 tipov na propagovanie kampane inSPORTline.sk

5+1 tipov na propagovanie kampane inSPORTline.sk

Využívate vo svojich affiliate projektoch kampaň inSPORTline.sk? V tom prípade je tento článok práve pre vás.

Čo je dôležité vedieť o kampani inSPORTline.sk?

inSPORTline.sk je jednotka na slovenskom trhu v oblasti fitness, športu a motocyklových doplnkov. Mesačne vybavujú tisíce objednávok a na Heuréke majú kvalitné recenzie. Ich konverzný pomer je 1,5% až 2% v závislosti od sezóny a priemerná výška objednávky sa pohybuje v rozmedzí 120-200€.

Je to ideálna kampaň pre obsahové projekty zo segmentu zdravia a športu.

Takže ak používate, alebo chcete používať kampaň inSPORTline.sk, tu je pre vás pár tipov:

  1. pravidelne aktualizujte popisy, produkty, ceny a dostupnosť. Aj pokiaľ používate inzerentov XML feed, nezabúdajte pravidelne aktualizovať dáta. Nezabudnite ani na odstraňovanie nedostupných produktov, resp. v prípade nedostupnosti jedného produktu odkážte na náhradný. Toto by mala byť samozrejmosť pri používaní akejkoľvek kampane
  2. inSPORTline je na Slovensku známy pojem, tak to využite a zviditeľnite ich. Využite známe meno a dobrú povesť
  3. Propagujte v každej kategórií primárne ich najpredávanejšie produkty. Pokiaľ budete propagovať najpredávanejšie produkty, môžete očakávať vyšší konverzný pomer. V inSPORTline si viete veľmi jednoducho zistiť najpredávanejšie produkty v každej kategórií. Stačí využiť na ich stránke filter a zoradiť si produkty od najžiadanejších.

  4. Takmer ku každému produktu poskytuje inSPORTline nejaký darček alebo benefit naviac, ktorý konkurencia neponúka. Zákazníci dostávajú veci zadarmo radi, takže to nezabúdajte využívať.
  5. Nesmerujte odkazy na Heuréku ale radšej priamo na inSPORTline.sk
  6. Veľkou konkurenčnou výhodou oproti podobným e-shopom je, že inSPORTline.sk poskytuje montáž, dopravu zdarma nad určitú sumu, garanciu vrátenia peňazí a čo je najzaujímavejšie, je záruka 10 rokov a servis u zákazníka.. Nebojte sa to výrazne komunikovať pri každom produkte. Odporúčame k tomu využiť tieto prvky:

Extra tip

Zamerajte sa na moto segment v inSPORTline.sk, špeciálne na ich vlastný brand – značku W-tec a vyťažte z neho maximum. Značka W-tec má dokonca až 5% províziu. Aktuálne je takmer všetka aktivita v kampani zameraná na fitness a pri tom v moto segmente je obrovský potenciál

Ak sa teda venujete, alebo by ste sa chceli venovať segmentu športu, jednoznačne vsaďte na kampaň inSPORTline.sk, dajte na naše tipy a robte to poctivo. 🙂

5+1 tipov na propagovanie kampane inSPORTline.sk

5 z 3



Júlia Ferancová
Júlia Ferancová

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?