5+1 tipov na propagovanie kampane inSPORTline.sk
Využívate vo svojich affiliate projektoch kampaň inSPORTline.sk? V tom prípade je tento článok práve pre vás.
Čo je dôležité vedieť o kampani inSPORTline.sk?
inSPORTline.sk je jednotka na slovenskom trhu v oblasti fitness, športu a motocyklových doplnkov. Mesačne vybavujú tisíce objednávok a na Heuréke majú kvalitné recenzie. Ich konverzný pomer je 1,5% až 2% v závislosti od sezóny a priemerná výška objednávky sa pohybuje v rozmedzí 120-200€.
Je to ideálna kampaň pre obsahové projekty zo segmentu zdravia a športu.
Takže ak používate, alebo chcete používať kampaň inSPORTline.sk, tu je pre vás pár tipov:
- pravidelne aktualizujte popisy, produkty, ceny a dostupnosť. Aj pokiaľ používate inzerentov XML feed, nezabúdajte pravidelne aktualizovať dáta. Nezabudnite ani na odstraňovanie nedostupných produktov, resp. v prípade nedostupnosti jedného produktu odkážte na náhradný. Toto by mala byť samozrejmosť pri používaní akejkoľvek kampane
- inSPORTline je na Slovensku známy pojem, tak to využite a zviditeľnite ich. Využite známe meno a dobrú povesť
- Propagujte v každej kategórií primárne ich najpredávanejšie produkty. Pokiaľ budete propagovať najpredávanejšie produkty, môžete očakávať vyšší konverzný pomer. V inSPORTline si viete veľmi jednoducho zistiť najpredávanejšie produkty v každej kategórií. Stačí využiť na ich stránke filter a zoradiť si produkty od najžiadanejších.
- Takmer ku každému produktu poskytuje inSPORTline nejaký darček alebo benefit naviac, ktorý konkurencia neponúka. Zákazníci dostávajú veci zadarmo radi, takže to nezabúdajte využívať.
- Nesmerujte odkazy na Heuréku ale radšej priamo na inSPORTline.sk
- Veľkou konkurenčnou výhodou oproti podobným e-shopom je, že inSPORTline.sk poskytuje montáž, dopravu zdarma nad určitú sumu, garanciu vrátenia peňazí a čo je najzaujímavejšie, je záruka 10 rokov a servis u zákazníka.. Nebojte sa to výrazne komunikovať pri každom produkte. Odporúčame k tomu využiť tieto prvky:
Extra tip
Zamerajte sa na moto segment v inSPORTline.sk, špeciálne na ich vlastný brand – značku W-tec a vyťažte z neho maximum. Značka W-tec má dokonca až 5% províziu. Aktuálne je takmer všetka aktivita v kampani zameraná na fitness a pri tom v moto segmente je obrovský potenciál
Ak sa teda venujete, alebo by ste sa chceli venovať segmentu športu, jednoznačne vsaďte na kampaň inSPORTline.sk, dajte na naše tipy a robte to poctivo. 🙂