REPORT: Letný HotDognet 2024 spolu s inzerentmi siete je za nami
Pivnica na Karpatskej 6 znova ožila a rozvoniavala čerstvými hotdogmi, ktoré k affiliate meetupu HotDognet už neodmysliteľne patria. Tentokrát sme však program poňali inak – nepredstavili sme sa ako sieť či marketingoví experti, ale priestor sme venovali priamo našim dvom inzerentom.
Decathlon a BBG
Naše pozvanie prijali špeciálni hostia Tomáš Obal z Decathlon a Matej Tomašovský z Berlin Brands Group. Obaja sú našimi dlhodobými klientmi, pričom BBG so značkami Klarstein a Electronic Star s nami dokonca pôsobia v celej CEE a na Balkáne. Preto sa veľmi tešíme, že sa prišli so svojimi affiliate partnermi podeliť o svoj pohľad na spoluprácu.
Obaja si pripravili špeciálne prezentácie o tom, ako im funguje affiliate kampaň, čo od nej očakávajú a návrhy, ako ju zlepšiť. Desiatky návštevníkov, ktorí si prišli vypočuť prednášky, a ich množstvo otázok po prezentáciách a v rámci panelovej diskusie svedčí o záujme publisherov rozvíjať spoluprácu s inzerentmi k spokojnosti oboch strán.
Čo si z HotDognetu odnášajú publisheri?
- Inzerenti radi zvýšia provízie alebo poskytnú produkty do recenzie, ak uvidia pridanú hodnotu spolupráce.
- Publisher má pri pridaní do kampane čo najviac a najlepšie opísať spôsob propagácie. Inak môže byť zbytočne zamietnutý.
- Inzerenti sú otvorení spolupráci s kupónovými a cashbackovými partnermi, ocenia však bližšie informácie k ich stratégii a práci so zákazníkmi.
Networking
Ako vždy, po oficiálnom programe sa networkovalo do neskorých nočných hodín. Aj o tom je HotDognet – o zdieľaní know-how a stretnutí s „kolegami“ z fachu.
Keďže HotDognet v tejto podobe organizujeme už dlhé roky, do budúcna uvažujeme o zmene konceptu. Uvidíme, čo prinesie budúcnosť, no určite sa máte na čo tešiť! 💪