Dognet na balkánskej konferencii Konverzija podporuje expanziu klientov aj publisherov
Dognet sa už niekoľko rokov sústreďuje na rozvoj balkánskeho trhu. Publisheri majú k dispozícii viac ako 100 kampaní z Chorvátska, Slovinska, Rumunska, no aj Bulharska či Srbska. Našim klientom prinášame v tomto regióne tisíce konverzií mesačne. Aj preto sa náš kolega Čedo zúčastnil konferencie Konverzija 2024, kde sme zastupovali ako Dognet, tak aj affiliate marketing.
6. ročník
Konferencia sa uskutočnila 27. a 28. apríla 2024. Bola zameraná na digitálny marketing a zúčastnilo sa jej cez 500 účastníkov + 20 rečníkov. Medzi nimi nechýbali ani nové tváre, ktoré doteraz na konferenciách nevystupovali. Tento rok sme mali nosnú tému v podobe AI v digitálnom marketingu. Novinkou bolo aj to, že samo publikum hlasovalo o tom, aké prednášky zaznejú. Tento koncept poznáte z Barcamp alebo Shopcamp.
Dognet ako partner konferencie
Je pre nás prirodzené zúčastňovať sa podobných konferencií nielen na Balkáne, ale aj v Česku, na Slovensku či v Maďarsku. Je pre nás dôležité stretávať sa s partnermi – ako inzerentmi, tak aj s publishermi. Preto sme sa zúčastnili aj na tohtoročnej Konverzii. Témy, ako SEO, social media či branding, sú veľmi blízko k affiliate marketingu. Kolegovia využili aj priestor na networking či feedback k našim produktom.
Sme veľmi radi, že konferenciu podporil aj veľký balkánsky hráč Shoppster, s ktorým dlhodobo spolupracujeme. Aj vďaka našej spolupráci sme získali na Balkáne viac ako 100 nových partnerov.
Vidíme sa o rok
Balkánsky trh je pre nás veľkou prioritou. Chceme pre našich publisherov a inzerentov neustále otvárať nové možnosti spoluprác.
A preto sa na konferencii Konverzija vidíme aj o rok. 👍