Získajte väčší dosah a viac konverzií vďaka CSS partnerom

Získajte väčší dosah a viac konverzií vďaka CSS partnerom

Google Shopping je služba, vďaka ktorej si môžu návštevníci zobraziť vo výsledkoch vyhľadávania konkrétne produkty a priamo vo vyhľadávači vidia okrem malej ilustrácie aj ceny daných produktov, takže vedia sa rozhodnúť rýchlejšie a efektívnejšie. Veľa eshopov inzeruje cez Google Shopping vo vlastnej réžii, ale málo z nich využíva služby aj externých CSS partnerov. Skratka CSS je odvodená od výrazu Comparison Shopping Service (CSS), sú to stránky porovnávajúce produkty jednotlivých eshopov podľa ich ceny a ďalších parametrov. Návštevníci týchto stránok sú potom smerovaní na web inzerenta. Takíto CSS partneri môžu Shopping kampane vytvoriť za vás a získať pre vás dodatočný zdroj návštevnosti.

Prečo by som mal povoliť externého CSS partnera?
Je hneď niekoľko dôvodov, prečo pridať externého CSS partnera:

  • Externý CSS partner vie zabezpečiť väčšiu viditeľnosť vašich produktov. CSS partneri si prispôsobia tituly a popisy reklám, takže nejde len o jednoduché duplicity.
  • Pri spolupráci s CSS partnermi cez affiliate sieť platíte len za konverziu, takže môžete si byť istí, že platíte len za výsledky a nie za kliknutia.
  • Máte väčšiu šancu, že návštevník klikne na vašu reklamu alebo na reklamu partnera, namiesto reklamy vašej konkurencie.
  • Dokážete získať viac zobrazení, kliknutí a tým pádom aj väčší obrat vďaka dodatočnému trafficu.

Koľko stojí spolupráca s externým CSS partnerom?
Väčšina firiem ponúkajúcich služby CSS partnera si účtuje nejaký mesačný poplatok za službu, cenu si však stanovuje každý partner individuálne. Avšak pri spolupráci cez affiliate sieť stačí dať len povolenie a naši partneri sa pustia do práce. Platíte jedine za konverziu, takže ako inzerent nenesiete žiadne riziko.

Nepredraží takáto spolupráca moju existujúcu Google Shopping kampaň?
Nie, v prípade Google Shopping nehrozí zdraženie bidu ako v prípade klasického PPC, keďže Google nevníma reklamy CSS partnerov ako konkurenčné ponuky. Pokiaľ napríklad používateľ vyhľadáva bežecké topánky, jeden konkrétny model ponúkaný daným eshopom sa môže zobraziť v reklamnej službe A a druhý model v reklamnej službe B. CPC zaplatená víťaznou službou CSS sa ani v takomto prípade nezvýši, obchodníkovi totiž nikdy nie je účtovaná cena vo výške vlastnej ponuky postavenej proti druhej vlastnej ponuky vlastného eshopu. Partneri vám tým pádom nezvyšujú cenu za kliknutie, jedine konkurenčné eshopy môžu zvýšiť cenu. Detailné vysvetlenie bidding modelu v shopping kampaní nájdete v tomto videu priamo od Google

Možem povoliť viacerých CSS partnerov?
Áno, lebo získate tým väčší zásah a platíte vždy len za konverziu!

Ak by ste chceli zapojiť CSS partnerov cez Dognet, napíšte nám na hello@dognet.com a radi vám poradíme ohľadom ďalších krokov.

Avatar
Dávid Puha

Head Of Business Development

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?