
Vernostné programy a mediálne domy v affiliate marketingu
V Dognete aktívne budujeme spolupráce s vernostnými programami aj mediálnymi domami, pretože vieme, že práve tieto formáty môžu byť pre značky silným predajným aj imidžovým kanálom.
Často sa stretávame s tvrdeniami, kedy sa komunikujú vernostné programy či mediálne domy ako exkluzívni partneri konkrétnych affiliate sietí. Exkluzívni publisheri neexistujú, k tomu si stačí v krátkosti pozrieť článok na Ecommerce Bridge, kde sme sa vyjadrili aj my za Dognet.
Ako sú na tom konkrétne vernostné programy?
Na trhu nájdete stovky vernostných programov. Nepočítame do nich cashbackové systémy. Spravidla vieme, že pre vernostné programy je dôležité získať výhodné ponuky pre svojich používateľov. A to vie splniť takmer každá affiliate sieť.
V sieti Dognet spolupracujeme s viacerými vernostnými programami. Spomenieme napríklad Dateio, Raiffeisen banka, Sphere či Kolegio a priberáme stále ďalšie.
Mediálne domy si hľadajú cestu k affiliate marketingu
Pre veľké mediálne domy stále hrá hlavnú úlohu predaj reklamných plôch na základe ceny za zobrazenie. A to či už formou RTB, alebo priameho predaja. Nič to však menení na tom, že v Dognete spolupracujeme napríklad s Denníkom N, Refresherom či českým Czech News Center. Veríme, že atraktivita affiliate kampaní vzrastie aj pre mediálne domy.
Spolupráce s lojalitnými programami a mediálnymi domami prinášajú inzerentom niekoľko výhod:
- Zásah na nové, často vysoko relevantné cieľové skupiny,
- vyššia miera dôvery (napr. ak zľava prichádza cez banku alebo známu redakciu),
- potenciál pre exkluzívne zľavové akcie, ktoré zvyšujú konverzie,
- možnosť kombinácie brandovej viditeľnosti s výkonnostným modelom.
Ak máte záujem zapojiť sa do spoluprác s vernostnými programami či mediálnymi domami, ozvite sa nám. Radi preveríme možnosti a navrhneme vhodné formy spolupráce pre vašu značku.