Prečo sa oplatí ísť na najväčšiu ecommerce konferenciu v Maďarsku

Prečo sa oplatí ísť na najväčšiu ecommerce konferenciu v Maďarsku

Podľa najnovších štatistík maďarský ecommerce trh vzrástol minulý rok o 34%, čo bolo obrovským prekvapením, keďže takýto rast v maďarskom ecommerce bol zaznamenaný naposledy až v roku 2010. Na základe tohto môžeme povedať, že rok 2017 bol celkovo veľmi dobrý rok pre majiteľov eshopov pôsobiacich v Maďarsku. Tým pádom ani nie je prekvapujúce, že stále sa zakladá veľa nových eshopov a aj zahraniční hráči vstupujú na tento trh, Dognet spolu s niektorými klientmi tiež vstúpil na maďarský trh minulý rok. 🙂

To ale neznamená, že noví hráči to majú jednoduché, keďže konkurencia je čoraz silnejšia. Dobrá správa pre nováčikov však je, že v súčasnosti je verejne dostupných informácií potrebných pre štart mnohonásobne viac ako pred pár rokmi. Pre nich je cesta už predpripravená, keďže sa nemusia učiť z vlastných chýb. Taktiež je aj mnoho rôznych udalostí, kde si môžu tieto informácie získať.

Dôkazom je aj celodenné Ecommerce Expo, ktoré sa uskutoční už tretí rok, a to 22. marca 2018 v kongresovom centre Lurdy v Budapešti. Účastníci sa môžu dozvedieť množstvo noviniek o vývoji maďarského ecommerce trhu, či už sú tu aktívni, alebo len plánujú začať.

Tohtoročná konferencia uvíta viac ako 50 uznávaných odborníkov, ktorí prídu porozprávať o svojich skúsenostiach a aktuálnych trendoch. Medzi iným môžeme dostať odpoveď aj na to, ktoré sú najnovšie trendy v získavaní zákazníkov, ako vie logistika držať krok s rastúcim online trhom, alebo aké budú dôsledky GDPR v Maďarsku.

Okrem samotných prednášok účastníci môžu spoznať 52 vystavovateľov, ktorí pokryjú každý segment maďarského ecommerce. Môžete tu nájsť aj obchodného partnera alebo dodávateľa, medzi nimi bude samozrejme aj Dognet. Ak pôjdete okolo, zastavte sa pre prekvapenie. 🙂

Avatar
Dávid Puha

Head Of Business Development

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?