11 agentúr a 11 školení affiliate marketingu počas 6 týždňov

11 agentúr a 11 školení affiliate marketingu počas 6 týždňov

V lete sa nám podarilo dohodnúť a zrealizovať v priebehu 6 týždňov až 11 školení pre marketingové agentúry aj napriek dovolenkovej sezóne. Veľmi si vážime, že si na nás našli čas desiatky ľudí. Stretávali sme sa, ako nám situácia dovolia – online, ale aj osobne, čo bolo ešte príjemnejšie. 🙂

Celé to začalo požiadavkou Michala Dedinského z Performics, ktorý chcel pre svojich ľudí urobiť širšiu diskusiu o tom, ako vlastne affiliate funguje. To bolo ešte v októbri 2020 a dávalo to zmysel nielen im, ale aj nám.

V Dognete sa od vždy fokusujeme na edukáciu trhu, väčšinou však smerom k publisherom. Možno ste zachytili už aj nedávno vydanú knihu Tvorba zarábajúceho webu – Krok za krokom. Preto sme boli radi, že sa k nám takáto požiadavka dostala zo strany agentúry a teda sme sa mohli podeliť o informácie tentokrát smerom k inzerentovi. O to sme boli radšej, že takáto požiadavka vzišla z ich vlastnej iniciatívy. Sme radi, že aj napriek ich veľkým skúsenostiam hľadajú nové informácie a že hľadajú priamo pri zdroji. 

 

 

Na zimu nás však všetkých zastihla korona. Opäť. Od októbra prešlo niekoľko mesiacov a kým sa našiel čas, bola polovica apríla. Nechceli sme ísť však do toho, len s úsmevom a dobrou náladou. Samozrejme, že to chcelo trochu viac prípravy, koncept a prezentáciu tak, aby tam bolo čo najviac informácií, ale skonzumovateľných za 1 – 1,5 hodiny. Stále sme na to pozerali, ako na jednorazovú záležitosť. Ale nakoniec sa toho chytil náš šéf, Štefan Polgári. Mal výborný nápad. A teda, prečo neponúknuť takéto individuálne školenie aj do iných agentúr? 

Prvé až jedenáste školenie

2. júna sme teda mali prvé školenie a v polovici júla to jedenáste. Mysleli sme, že to v uhorkovej sezóne bude efektívne strávený čas a aj bol. Len tá uhorková sezóna nebola. 😀 Práce rovnako a ešte aj niečo extra. Musím povedať aj za kolegyňu Júliu, že to bol náročný mesiac. Týmto pozdravujeme a obdivujeme všetkých školiteľov, ktorí to denne zvládajú. 😉 

V každom prípade, určite neľutujeme ani jedno z týchto školení. Bol to vždy veľmi príjemne strávený čas s novými ľuďmi, s novými otázkami a novými názormi. 

Stretli sme sa aj s nováčikmi, ktorí sú na stáži, ale aj so skúsenými online marketingovými ľuďmi, ktorí pôsobia v segmente dlhé roky. Vždy sme sa dostali k zaujímavej diskusii, kde sme zase mohli spoznať aj ich pohľad na vec. 

 

 

Verím, že v tejto našej snahe ľudia z agentúr našli nové informácie a pomohli sme tak opäť rozšíriť povedomie o fungovaní affiliate marketingu na Slovensku, v Čechách ale aj v zahraničí. 

Tak ako celý online marketing, tak aj affiliate marketing sa rýchlo vyvíja a mení. Dnes to už nie sú “len pôžičky a bannery”. Affiliate vie byť už plnohodnotný zdroj návštevnosti aj keď stále je doplnok do mixu online marketingových nástrojov. Dôležité je s ním vedieť správne pracovať a nastaviť ho tak, aby dával eshopu pridanú hodnotu. Naším cieľom bolo vysvetliť, ako sa dá k tomu čo najviac priblížiť a aké široké možnosti affiliate v rámci svojich nastavení ponúka.   

Ak by ste mali záujem možno otvoriť širšiu diskusiu o affiliate marketingu, kľudne napíšte na pivarciova@dognet.sk a niečo vymyslíme. 🙂

Povedali o nás: 

 

 

Naše stretnutie s dámami z Dognetu u nás vo Visibility bolo jedno z najkonštruktívnejších stretiek s partnermi za veľmi dlhé obdobie. Pre mňa osobne, keďže pracujem na digitálnych stratégiách, dala prezentácia vynikajúce vhľady do praktického fungovania affiliate marketingu na Slovensku a v susedných krajinách. Mali sme sa možnosť úprimne porozprávať o možnostiach affilu a vhodnosti pri rôznych scenároch a tomu ako vyzerá celý proces od vyhodnotenia, či je affiliate marketing vhodný pre daný projekt až po meranie a reporting. Vďaka Dognet!

Ján Andrejko
Strategy Director, Visibility

 

 

V prvom rade veľmi pekne ďakujeme za čas, ktorý ste s nami strávili. Myslím, že mne aj kolegynkám to dalo viacero nových poznatkov, ktoré verím, že zúžitkujeme čoskoro v praxi. 🙂

Ak príde z našej strany k nejakým otázkam alebo konkrétnej značke, tak vás veľmi radi oslovíme a pustíme sa do spolupráce.

Tomáš Šmelko,
Account Director, Promiseo

 

 

Školenie od Dognet bolo pre agentúru prínosné. Konzultanti sa mali možnosť viac zahĺbiť do problematiky affiliate marketingu a vedieť tak následnej zvážiť investíciu do reklamy aj do tohto zdroja. Ľudia z Dognet sú vždy milí a ochotní. Takže po tomto smere som nič iné nečakal:)

Michal Dedinský,
Business Development Director, Performics

 

Ľubomír Šimko
Director, KreativGang

Petronela Pivarčiová
Petronela Pivarčiová

Country Manager Slovakia

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?