Marcové novinky pre inzerentov

Marcové novinky pre inzerentov

Od posledných noviniek sme tu mali Vianoce, Nový rok a za nami sú prvé dva rušné mesiace nového roku, ktoré popravde ani nevieme ako ubehli. 🙂

 

 

Pozrime sa teda na úvod prvých Noviniek pre inzerentov v roku 2022 na stručné zhrnutie kľúčového roku 2021. 

Dognet rástol medziročne o:

  • 48% v počte konverzií,
  • 55% v províziách vyplatených publisherom,
  • o 71% v obrate, ktorý sme priniesli klientom.

Samozrejme, rast nebol taký výrazný ako minulý rok. Keď sa však pozrieme na to, že stále všetko robíme férovo a s čistým štítom, tak je to super výsledok. 

  • Inzerentom sme priniesli viac ako 1,2 milióna konverzií,
  • celkový obrat, ktorý sme doniesli e-shopom bol skoro 94 miliónov eur,
  • partneri na províziách zarobili cez 4 milióny eur.

 

Prvý míľnik roku 2022

Už 8. Februára 2022 sa nám podarilo prekonať magickú hranicu 10 miliónov eur, ktoré sme vyplatili publisherom. 10 miliónov eur už veru nie je málo a obrovská vďaka patrí všetkým publisherom, ktorí sa o to pričinili ale samozrejme aj Vám, našim inzerentom za to, že nám so správou Vašich affiliate kampaní dôverujete.

 

Napísali o nás

Affiliate sieť Dognet spoločne s e-shopmi rastie. Klientom v minulom roku priniesla 2,3 miliardy (českých korún), tento rok sa zameria na väčšiu efektivitu. 

Takto začína článok, ktorý o Dognete napísali na známy český magazín Czech Crunch, ktorý si môžete v pôvodnom znení prečítať tu

Okrem iného sa v ňom dočítate novinky zo zákulisia Dognetu aj to, že našou prioritou na tento rok bude expanzia na Balkán, uvedenie novej technologickej platformy a samozrejme pokračovanie v neustálej aktívnej spolupráci s našimi publishermi aj inzerentami.

 

Prvé veľké expo po 2 rokoch

V polovici februára sa časť tímu Dognetu zúčastnila na skvelom Czech On-line Expo v Prahe, ktoré sa našťastie po niekoľkých odkladoch tento rok už podarilo uskutočniť. Po dlhej dobe sme tak mali možnosť rozbaliť náš Dognet stánok a osobne sa porozprávať a priblížiť affiliate marketing a jeho využitie pre e-shopy návštevníkov expa. 

 

Riešime aj zachovanie férovej spolupráce v rámci legislatívnych zmien

Určite ste zaregistrovali legislatívnu zmenu, ktorá sa týka schvaľovania cookies ako v ČR, tak v SR. Aktuálne je potrebné, aby zákazník vedome po príchode do e-shopu schválil a povolil rozšírené cookies, medzi ktoré patria či už analytické alebo marketingové.

Pokiaľ zákazník takýto súhlas neudelí, v eshope jeho činnosť budú sledovať len základné cookies, ktoré slúžia na technické fungovanie e-shopu.

Ak sprostredkovaný zákazník odmietne rozšírené cookies a predsa v e-shope nakúpi, publisher prichádza o províziu za dodanú objednávku. Miera nesúhlasu sa pohybuje individuálne. Sú e-shopy, kde sa blíži k nule, ale aj e-shopy, kde môže narásť aj na 40%.

Už niekoľko mesiacov sa snažíme našim inzerentom prinášať riešenia, ktoré udržia publisherov motivovaných zostať v kampani aj napriek zníženému výkonu a teda aj zárobku. Jednou z možností je implementovať server-2-server tracking, ktorý nie je v rozpore s legislatívou, alebo zvýšenie provízií, ktoré vykompenzuje nezatrackované sprostredkované objednávky.

Samozrejme, sú e-shopy, kde je miera schvaľovania rozšírených cookies na úrovní 95-100% a preto nie je potrebné robiť akékoľvek podporné aktivity. Ak by ste mali otázky k tejto téme, prosím ozvite sa nám.

 

Pozvánka na záver

23. a 24. marca sa na pražskom hrade bude konať International E-commerce Summit 2022, ktorý sa už konal aj minulý rok a je to stretnutie a prezentácia tých najlepších z e-commerce v rámci Česka a Slovenska. 

Bude tam prednášať aj náš Country manager pre Česko – Roman Dobiáš a preto by sme Vás chceli na toto podujatie srdečne pozvať.  Ako partner summitu, máme pre Vás pripravený aj 20% zľavový kód na vstup. Ak máte o zľavu záujem, stačí sa nám ozvať. 🙂

 

Júlia Bačíková

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?